Mistä housun vyötärön "jatkopala" odotusajaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odottaja

Vieras
Kertokaa nyt ihmeessä, mistä saa niitä nappeihin kiinnitettäviä jatkopaloja housuihin?! Olen nähnyt niitä mainoksissa, mutta soittokierros lastentarvikemyymälöihin jne. ei tuottanut tulosta. Tietävät kyllä mistä puhun, mutta eivät tiedä, mistä niitä saa.
En myöskään löytänyt nopealla vilkaisulla nettikaupoistakaan, ja kun en tiedä edes niiden oikeaa nimeä, en voi googlettaa.
Ei kiitos masutuubeja.

Saisiko täältä pikaista apua?

Pistät ihan tavallista kuminauhaa napin reiästä ja teet matkalle muutaman solmun että on vaihtoehtoja, johon napin pujottaa... sitten vaan pitkä paita tai masutuubi päälle :) Pääset helpolla ja halvalla!

Alkuperäinen kirjoittaja minä_:
Pistät ihan tavallista kuminauhaa napin reiästä ja teet matkalle muutaman solmun että on vaihtoehtoja, johon napin pujottaa... sitten vaan pitkä paita tai masutuubi päälle :) Pääset helpolla ja halvalla!

tai sama juttu, mutta osta kuminauhaa, jossa valmiit "napinreijät". ei tarvitse tehdä solmuja.

Jos käytät aina ja jatkuvasti niitä lantiomallisia housuja, niin voi toimiakin.

Tavallisia, vyötärölle tulevia farkkuja ei ton kanssa voi käyttää. Se ei suinkaan nosta
vyötärön kohtaa ylöspäin vaan nappilista pitää jättää tonne mahan alle.

Mä kokeilin kaksi kertaa --- ja lemppasin jatkopalat roskiin

Jos käytät aina ja jatkuvasti niitä lantiomallisia housuja, niin voi toimiakin.

Tavallisia, vyötärölle tulevia farkkuja ei ton kanssa voi käyttää. Se ei suinkaan nosta
vyötärön kohtaa ylöspäin vaan nappilista pitää jättää tonne mahan alle.

Mä kokeilin kaksi kertaa --- ja lemppasin jatkopalat roskiin

Alkuperäinen kirjoittaja taika:
Alkuperäinen kirjoittaja minä_:

tai sama juttu, mutta osta kuminauhaa, jossa valmiit "napinreijät". ei tarvitse tehdä solmuja.

Mikä on masutuubi?

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Mikä on masutuubi?

sellainen vähän tuubitopin näköinen kangas"putki", jolla voi naamioida aukirepsottavat housut :)

Onko siinä olkaimet vai pysyykö se vaan napakasti paikoillaan. Mammakaupoistako niitä saa?

kai niitäkin on monenlaisia, mutta lähinnä pysyy vaan napakasti paikallaan. itse sain kaverilta, luulis että mammakaupoistakin saa :)