Mistä huutonetin täysin uudet vaatteet peräisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä se minäkin ostelen lapsille just esim välikausi/talviasuja monet kappaleet jokaiselle kaudelle ja aina joko itse kyllästyn niiden katselemiseen tai sitten ei kaikkia vain ehdi käyttämään.Tosin minäkin olen sellainen että jos jonkun tietyn haluan niin se on pakko ostaa oli sitten 4 asua jo valmiina mutta sen tietää että ne saa kyllä aina myytyä jossain.Sama on kun tilaan lapsille paljon ulkomailta vaatteita joka viikko niin ei kaikkea ehdi pitää ja käyttää vaan joutuu joskus jopa myymään ihan uusiakin.Mutta itse koen että olen ne omille lapsille ostanut ja en siis missään myynti mielessä niin ei ole paha jos ne joskus sitten myykin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen niin turhamainen, että jos olen ostanut jo esim. välikausipuvun ja näenkin hienomman, ostan uuden, ja tiedän saavani lähes omani pois huutiksessa :) Pakko tehdä näin, kun muuten harmittaisi katsella sitä "väärää" pukua koko kevät ja syksy ja miettiä, että "oli se toinen kyllä hienompi" :D

Voi taivas mitä turhuutta ja turhamaisuutta! Jos puku on laadullisesti hyvä niin silti vaihdetaan kun jokin toinen kuosi onkin hiukan ih niin ihanampi! Laitappa vaikka se erotus mitä jäät tappiolle (täysin et omiasi aina takaisin saa) vaikka maailman vähävaraisten ja hyväksikäytettyjen lasten hyväksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen niin turhamainen, että jos olen ostanut jo esim. välikausipuvun ja näenkin hienomman, ostan uuden, ja tiedän saavani lähes omani pois huutiksessa :) Pakko tehdä näin, kun muuten harmittaisi katsella sitä "väärää" pukua koko kevät ja syksy ja miettiä, että "oli se toinen kyllä hienompi" :D

Voi taivas mitä turhuutta ja turhamaisuutta! Jos puku on laadullisesti hyvä niin silti vaihdetaan kun jokin toinen kuosi onkin hiukan ih niin ihanampi! Laitappa vaikka se erotus mitä jäät tappiolle (täysin et omiasi aina takaisin saa) vaikka maailman vähävaraisten ja hyväksikäytettyjen lasten hyväksi!

No voi herran tähden! Minusta se, että haluan esteettisestikin itseäni miellyttävän vaatteen lapselle, ei ole sen kummallisempaa omien rahojen tuhlaamista kuin esim. se, että joku haluaa uuden sohvan tai auton, vaikka entinen ei olekaan vielä tuhannen päreinä! Ja mistä tiedät kuinka paljon rahaa annan hyväntekeväisyyteen?
Ymmärtäisin kauhusi, jos heittäisin entisen haalarin roskiin uuden tieltä, mutta sehän menee jollekin käyttöön. Muuten en rahaa viskokaan minnekään turhuuksiin: en syö ulkona, harrasta mitään maksullista, käy kampaajalla jne. Tästä saan iloa elämääni, joku jostakin muusta!!

Yhteistyössä