Mistä ihmeen lähteestä mulle tulee sähköpostiin roskapostia kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulle tuli samanlaisia, itse itselleni lähetellyt :) en ole netistä tilannut mistään muualta kuin h&m ja sen jälkeen alko tulla roskapostia ihan hillittömästi. nyt kun on jaksanut monta kuukautta sinnikkäästi ne suoraan vaan poistaa niin alkaa loppumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle tuli samanlaisia, itse itselleni lähetellyt :) en ole netistä tilannut mistään muualta kuin h&m ja sen jälkeen alko tulla roskapostia ihan hillittömästi. nyt kun on jaksanut monta kuukautta sinnikkäästi ne suoraan vaan poistaa niin alkaa loppumaan.
Hyvä tietää. Josko ne mullakin loppuisi. Ärsyttää vain kun pitää kuitenkin kurkata aina se roskapostikansio kun joskus sinne on tullut ihan normipostiakin mikä ei ole roskapostia. Ja noita roskaposteja en siis availe ja aktivoi mitään viiruksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä yleisempi nimi sinulla on sähköpostiosoitteena sitä enemmän tuota tulee. Esimerkiksi flower@ osoitteeseen tulee enemmän kuin vaikka ihramahamamma@

Oma nimi sähköpostiosoitteena. Etunimi harvinainen, sukunimi suhteellisen yleinen. Nimikaimoja Suomessa yhteensä 5 mun lisäkseni.

Yhteistyössä