Mistä ihmeestä revin taas motivaation kasaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ollaan lähdössä mökille. Mies vielä töissä. Mulla pitäs saaja pakattua suurin osa ja vielä siivottuakin ennenku mies tulee.
Ja kun ei itellä edes mitään hinkua sinne mökille. Lasten takia vaan pakko yrittää. Ne rakastaa kun saa uida ja kalastaa minkä jaksavat. Ja ei ole rahaa mihinkään ulkomaan reissuun tai ees kotimaassa mihinkään täyshoito juttuun.

Lapset ei siltikään kunnolla mukana siivoamassa ja pakkaamassa. Hirveä kitinä ja inttäminen et miksi minä miksei tuo tee kun jotain pyytää. Ja mies sit ihmettelee kun oon pahalla päällä enkä nauti kunnolla lomasta. Ite se huolehtii omat kamppeensa ja kalastus jutut. Mulle jää kuuden lapsen ja omat kamppeet + yleiset jutut. Eikä siinä mitään kun sais jokaisen tekeen sen minkä pyytää mut ei auta mikään.

mä olen alkanut tehdä niin että pakkailen itsekseni pikkuhiljaa yks asia kerrallaan auton viereen, esim. pelastusliivit, uimakamppeet, kalavehkeet, lakanat, pyyhkeet, jokaiselle ryhmälle oma kassi..

Sit pakkaan omaan laukkuun yhteisen pesupussin lääkkeineen, pesuaineineen yms ja omat vaatttet. Lapsille kirjoitan keittiön pöydälle listan tyyliin kolmet alushosut, sukat, t-paitaa,, ym , kännkkä, kuulokkeet.. Ja pakkaavat sit omaan laukkuunsa omaan tahtiinsa. enkä vahdi välillä. Lähtiessä sit kerrataan et kaikki on pakattu :)

Helpottaa kummasti :)

Meillä sama juttu. MIes pakkaa omat kamppeensa ja mulle jää lasten, omat, ruuat, sun muut pakattavat. Mä olen myös laittanut edellisenä iltana lapsille kassit eteen ja listan , mitä pakata ja miten paljon. Keräilevät sitten omaan tahtiinsa. Nuorimman pakkaukset on syytä tarkistaa, mutta muutoin luotan, jos kassi on kutakuinkin täysi.

[QUOTE="vieras";24209754]mä olen alkanut tehdä niin että pakkailen itsekseni pikkuhiljaa yks asia kerrallaan auton viereen, esim. pelastusliivit, uimakamppeet, kalavehkeet, lakanat, pyyhkeet, jokaiselle ryhmälle oma kassi..

Sit pakkaan omaan laukkuun yhteisen pesupussin lääkkeineen, pesuaineineen yms ja omat vaatttet. Lapsille kirjoitan keittiön pöydälle listan tyyliin kolmet alushosut, sukat, t-paitaa,, ym , kännkkä, kuulokkeet.. Ja pakkaavat sit omaan laukkuunsa omaan tahtiinsa. enkä vahdi välillä. Lähtiessä sit kerrataan et kaikki on pakattu :)

Helpottaa kummasti :)[/QUOTE]

Tällä tyylillä minäkin teen. Melkoinen vuori jo tavaraa jo tuossa eteisessä. Eniten ressaa et saa nää paikat sille mallille et voi lähteä. En todellakaan vaadi että kaikki kiiltää ym . Mutta pakko imuroida vielä aika lopuksi ym ei voi jättää moneksi viikoksi mitään sotkuja muhimaan.

Ja tuon pakkaamisenkin kanssa että kun pyydän jonku lapsista hakemaan jotain ja sit en muista tarkistaa et tekikö niin menee sit hermot kun tunnin päästä huomaa et olikin tekemättä. Eli liikaa tuota edes takaisin souvaamista.