Mistä ihmeestä te muka tiedätte, onko joillakin oikeasti rahaa vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pienituloinenkin voi saada perintöä, lahjoituksia, voittoja tai tehdä sijoituksia yms.
Suurituloinen taas voi velkannuuttaa itsensä niin, ettei siinä tulot juuri enään auta.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;24057948:
No ei kai kukaan nyt oikeasti kuvittelekaan että palkalla kukaan rikastuu. Tästä kyllä ihan tutkimuksia ja gallupeja. Vastakin oli muistaakseni pari kuukautta sitten. Tai ehkä oli talvi vielä. Kyllä suurin osa ihmisistä oli sitä mieltä että rikkaaksi tullaan jollain muulla keinoin, usein perimällä tai keinottelemalla, teetä halvalla orjatyönä, myy kalliillla.

Ei parhailla paikoilla esim. kukaan pysty enää millään palkalla asua. Ei palkat ole suhteessa siihen, että voisi asua jollain hyvällä paikalla, jossa ennen pystyi asua joku perusvahtimestari, jonka vaimo oli kotirouva.

Siis vastaus ap:n aloitukseen: ei kai kukaan nyt tuollaista väitäkään!!!!!

Jaa mä olen kyllä niin naivi, että ajattelen työtä tekemällä voivani vaurastua. Miljonääriksi en halua enkä sellaisesta haaveile. Mutta kuvittelen että ihan palkkatyötä tekemällä voin laittaa sen verran palkastani sivuun että mahdollistan joskus itselleni eläkepäivät ja tässä matkallakin paljon valinnanvapautta sen suhteen mitä teen työkseni ja millaisin ehdoin.

Olen 34v, meillä on velaton omakotitalo ja uuden audin verran säästöjä. Perintöjä ei olla saatu. Ajetaan vanhalla autolla, tingitään kulutuksesta ja ollaan onnellisia siitä mitä meillä on. Aina ei tarvitse saada lisää rahaa ja asioita että voisi nauttia elämästään.

Ulkopuolisen silmin ei varmaan olla edes keskiluokkaisia kun emme käytä rahaa kuten muut kaverimme käyttävät.

[QUOTE="vieras";24057985]Sinä sen sijaan olet näemmä saanut ostettua viinaa, kun juurikaan ei saa tolkkua kirjoituksistasi.[/QUOTE]

Ostin joo Ginipullon, josta eilen tein yhden paukun. Mikä kohta jäi epäselväksi?
Myönnän että se ei mukaellut juurikaan aloitusta, kunhan oli tosielämän stoori liittyen perintöihin ja muuhun sellaiseen kivaan.

Yhteistyössä