Mistä imukuppilautasia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammis

Vieras
Sanokaahan mistä olette löytäneet imukupilla varustettuja lautasia? Meillä on yksi sellainen ulkomailta ostettu ja aivan aarre kun tyttö nyt opettelee itse syömään. Alkaa vain jo pinta hilseillä niin tarvittaisiin uusia...

Tietääkö joku mistä niitä saa ostaa Oulusta, tai sitten netistä? En itse ole löytänyt mistään...

Kiitos vinkeistä!

Olen myös yrittänyt katsella tuollaista lautasta, kun olen kuullut siitä kehuja mutta en vain ole myöskään löytänyt!?

Minkäikäinen vauva teillä on? Meidän vuosikalle en ole aloittanut vielä opettelua, mutta tässä pikkuhiljaa olisi tarkoitus ehkä yritellä ja totutella omaan luskikkaan, ja sitä kautta saada jossain vaiheessa ruokaa suuhunkin.

Prismassa näin ainakin Tampereella imukuppilautasia, liekö Oulussa kans? Olisikohan olleet Emma-merkkisiä.. Jos oli Emmaa, niin sit löytyy varmasti myös Lastentarvikkeesta, sillä nehän on kans Emman myyjiä.

Ikeassa on sellaisia sammakko-ruokailu settejä, kuuluu muki/nokkamuki pienillä räpylä-jaloilla, lusikka, lautanen irrotettavalla imukuppi-systeemillä ja muovinen ja taskullinen ruokaliina/essu. En tiedä sasiko netin kautta. Itse ollaan lahjaksi kauempana asuville sukulaisille ja ystäville joskus ostettu. Tietty se on setti ja lusikka siinä on ihan onneton (ensilusikka...pikkuruinen), mutta halpa ja hauska!

tyttö on nyt 11 kk ja jo jonkun aikaa syönyt ""itse"". laitan siis lautaselle raejuustoa, hernemaissipaprikaa, makaroonia tms ja lusikka käteen. Sotkuahan se on mutta tyttö nauttii! Ja nyt kun harrastettu tätä pari kuukautta niin ei tule enää yhtään niin paljon sotkua kun alussa! Ja lusikallakin jo jotain menee suuhun, vaikka suurinosa lattialle tai sitten syö sormin =)

Kiitos vinkeitä, käyn kiertämässä cittarit, lastentarvikkeen ja prisman!

Yhteistyössä