Mistä ISOJA imetysliivejä?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muikeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muikeee

Vieras
Tosiaan mistä löytäisin isoja imetysliivejä ( 105-115 DD,E,F,G) Kun joka kaupassa loppuu näihin hemmetin D kuppeihin tai ympärysmittan 90.... :(

Lumingeriä on turha ehdottaa. Tilasin sieltä 2det ja jouduin ne palauttamaan koska koot ei pitäneet paikkaansa, ja kun yritin vaihtaa niin pistivät vaan rahat takaisin.

Itse kävin liiviliikkeessä ja he tekivät tavallisiin liiveihin muutokset niin, että niitä voi käyttää imetyksen yhteydessä. Sopivat hyvin ja olivat käytössä vielä imetysajan jälkeenkin.

Change??

Endotan tätä, mutta en tiedä. Itselläni on ongelmana pieni ympärys ja iso kuppi ja Changesta olen saanut. En tiedä onko heilla noin suurta ympräysmittaa, näkiskö nettikaupan valikomasta? Ovat myös hurjan palvelualttiita (tilaavat toisista liikkeista yms.) eli voit soittaakin ja kysyä.

Changessa pitäis ainakin olla vielä 100, 105 ja mielestäni 110 ympäryksillä. Itse olen pieniympäryksinen, ainoa paikka josta löytää 65:sta säännöllisesti alueen livekaupoista. Sitten ku vielä ottaisivat 60:nen valikoimiinsa... :heart:

Yhteistyössä