K
kertokaa
Vieras
En tiedä, kuinka monta kertaa olen päättänyt laihtua sen 12 kiloa, mutta aina repsahdan herkkuihin. Rakastan makeaa. Bmi on 24,9 eli ihan just ylipainoinen. Herkkujen korvikkeita kokeiltu, kuten rahka marjoilla/hedelmillä ja stevialla/pienellä lorauksella vaniljakastiketta. Mut ei, suklaa ja jäätelö vain poistaa himon.
Tiedän paljon terveellisestä ravitsemuksesta, mutta en vain pysty itse toteuttamaan sitä. Ja aina tulee paha mieli, kun tunnen itseni plösöksi ja kun niin haluaisin olla hoikka ja voida paremmin
Harrastan kuntosalia ja lenkkeilyä useamman kerran viikossa ja liikunta on aina kuulunut elämääni ja olen ihan hyvässä kunnossa tämän läskin alla. Lenkkeilykin olisi varmasti kevyempää hoikempana.
Aina aloitan herkuttelun jälkeen uuden elämän ja elän sen päivän tai kaksi terveellisesti ja sitten repeän: En tiedä, miksi teen näin, kun oikeanlainen ruoka saa olon hyväksi, herkut ei. Ja peilikuva näyttää ihan kamalalta, silti en onnistu..
Tiedän paljon terveellisestä ravitsemuksesta, mutta en vain pysty itse toteuttamaan sitä. Ja aina tulee paha mieli, kun tunnen itseni plösöksi ja kun niin haluaisin olla hoikka ja voida paremmin
Aina aloitan herkuttelun jälkeen uuden elämän ja elän sen päivän tai kaksi terveellisesti ja sitten repeän: En tiedä, miksi teen näin, kun oikeanlainen ruoka saa olon hyväksi, herkut ei. Ja peilikuva näyttää ihan kamalalta, silti en onnistu..