Mistä johtuu et ei halua enään seksii kihlatun kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iida

Vieras
Ei oo ollut 2kk seksielämää kihlatun kanssa ja en vain rakasta häntä enään tykkään ennemmin ja ex ukko jonka kanssa olimme pahoissa riidoissa niin on antanut anteeksi minulle ja olemme todella hyvissä väleissä hänen kanssaan nykyisin hän on sanonut tykkäävänsä ja ikävöivänsä mua rakastuin häneen samantien en ymmärrä miksi?!

Alkuperäinen kirjoittaja iida:
Tuli vanhat hyvät ja pahat ajat mieleen entisen kanssa,kun hän tunnusti tykkäävänsä musta.Miten niin en osaa päätää?

"ex ukko jonka kanssa olimme pahoissa riidoissa niin on antanut anteeksi minulle ja olemme todella hyvissä väleissä hänen kanssaan nykyisin hän on sanonut tykkäävänsä ja ikävöivänsä mua rakastuin häneen samantien"

Ehkä tästä olisi pääteltävissä moista, noin niinku ympäripyöreästi kun uudessa suhteessakin olet ja kihloihin mennyt..

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Tuli vanhat hyvät ja pahat ajat mieleen entisen kanssa,kun hän tunnusti tykkäävänsä musta.Miten niin en osaa päätää?

"ex ukko jonka kanssa olimme pahoissa riidoissa niin on antanut anteeksi minulle ja olemme todella hyvissä väleissä hänen kanssaan nykyisin hän on sanonut tykkäävänsä ja ikävöivänsä mua rakastuin häneen samantien"

Ehkä tästä olisi pääteltävissä moista, noin niinku ympäripyöreästi kun uudessa suhteessakin olet ja kihloihin mennyt..

ex kanssa jutelleet paljon ja hän on halinut ja pussanut mua monta kertaa.
Jotenkin meen hänen seurassaan niin transsiin että en vain tajua mistään mitään enään.

ex kanssa jutelleet paljon ja hän on halinut ja pussanut mua monta kertaa.
Jotenkin meen hänen seurassaan niin transsiin että en vain tajua mistään mitään enään.

Niin että petätkin vielä. Exät monesti on exiä syystä, kannattais varmaan säästää kaikkien tunteita, vetää aikaero kumpaankin ja miettiä mitä teet.

Ei kai tuo mitään pettämistä ole vielä.En vain osaa olla erossa entisestä me vain aina ajaudumme yhteen jostain syystä,meillä on jokin sairas vetovoima joka vetää meitä yhteen.