mistä johtuu kun oksettaa mutta ei mahatautia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninnu

Vieras
mua on muutaman kerran oksettanut kökin sillaila kun oksennus tulis mutta mitään ei tuu eikä edes tunnetta että sieltä ees tuliskaan mutta oksettaa tätä ollut joka ikinen päivä ja varsinkin aamulla

-ei oo mahatautia
-enkä tietääkseni oo raskaana ehkäsynä hormonikierukka eikä miehen kanssa oo tullu juuri vietettyä makuuhuoneen puolella kun muutamia kertoja kk aikana

voiko olla joku muu syy??

syön kyllä joka päivä ja mikä herkutteluun tulee niin sitä on kyllä aina joskus meni joka päivä jotain nyt koitan et joka toinen =) mut en mä nyt niin paljoo kai syö että se oksettas pahimmallani oon syöny 2 suklaalevyä päivässä eikä tehny ees huonoo =)

mietin et voiko univaje oksettaa? univelkaa tältä äidiltä löytyy kuitenkin nukun max 7h yös + heräilyt

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Onko stressiä?
Mulla ainakin se vaikuttaa.

on ainakin lähipäivinä ollut ehdottomasti.njaa no voi se siitäkin olla.. tarttee tarkkailla mut ei kiva juttu. aamulla heti saa ensimmäisenä kökiä puol aamua ennen kun pääsee aamupalalle mutta tätä on kyllä pitkin päivää eli ei se aamupala auta mutta helpottaa

Itsellä oli neljä päivää juuri tuota oksettavaa oloa.
On joku sen sortin mahatauti. Väkisin sain sitten neljäntenä iltana
oksennettua niin vasta sitten helpotti.Jaksuja sinne!

mulla muutaman kk ajan aina parin vkon välein oksettaa niin että pala nousee mut mitään ei tule, mahaa niprsitelee ja tuntuu kovalta turvonneelta. En tiedä mistä johtuu. Raskaana en ole ja tää tulee reilut 2vkoa ennen menkkoja. Lisäks ainakin nyt olen ihan törkeen väsynyt, mitkään unet ei tunnu riittävän.

Yhteistyössä