Mistä johtuu menkkojen pois jääminen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Kuopus täyttää kohta 1,5v. Menkat alkoivat n. 3 kk synnytyksestä ja ovat olleet säännölliset.

Nyt huomasin, ettei joulun jälkeen ole menkkoja kuulunut. Vatsaa kipristeli menkkamaisesti viime viikolla, mutta ei ole menkat alkaneet. Olo on muuten ihan normaali, mutta aamulla ei maistu mikään, kahvia ei voi edes ajatella.

Tein hätäpäissäni jo raskaustestinkin, näytti negaa. Raskaus ei ole toiveissa, joten en ole kuvitellutkaan näitä "oireita".

Mitä muita syitä tilanteeseen voisi olla?
 
Imetyksen lopetin juuri ja lopettamista ennen se tietenkin jo väheni. Voisiko se olla järkyttänyt tuota hormonitasapainoa? Stressiä on ollut "normaalimäärä"... Pohdin lähinnä sitä, onko mahdollista, että olisinkin raskaana, vaikka testi näyttikin negaa?
 

Yhteistyössä