?
?
Vieras
Kuopus täyttää kohta 1,5v. Menkat alkoivat n. 3 kk synnytyksestä ja ovat olleet säännölliset.
Nyt huomasin, ettei joulun jälkeen ole menkkoja kuulunut. Vatsaa kipristeli menkkamaisesti viime viikolla, mutta ei ole menkat alkaneet. Olo on muuten ihan normaali, mutta aamulla ei maistu mikään, kahvia ei voi edes ajatella.
Tein hätäpäissäni jo raskaustestinkin, näytti negaa. Raskaus ei ole toiveissa, joten en ole kuvitellutkaan näitä "oireita".
Mitä muita syitä tilanteeseen voisi olla?
Nyt huomasin, ettei joulun jälkeen ole menkkoja kuulunut. Vatsaa kipristeli menkkamaisesti viime viikolla, mutta ei ole menkat alkaneet. Olo on muuten ihan normaali, mutta aamulla ei maistu mikään, kahvia ei voi edes ajatella.
Tein hätäpäissäni jo raskaustestinkin, näytti negaa. Raskaus ei ole toiveissa, joten en ole kuvitellutkaan näitä "oireita".
Mitä muita syitä tilanteeseen voisi olla?