mistä, jos ei tiedä sukupuolta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vbdu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Kankaat kangaskaupasta ja sitten vaan itse tehden, saa erilaisia. Mutta jos et osaa itse tehdä niin suosittelisin kans kirppareita kiertelemään.

tätä olen miettinytkin. todella vaikeaa löytää netistä mitään

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Eikö esim. pojalla saisi olla pinkkiä?

no ei tulisi minulla ensimmäisenä mieleen.

Kyllä meidän pojalla välillä on jotain pinkkiä koristeena jossain vaatteissa, mutta vaaleanpunaista yritän välttää.

niin koristeena. tuskin kukaan kuitenkaan haluaa vastasyntyneelle pojalle pinkkiä paitaa laittaa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Inka:
Ai mun mielestä taas vauvanvaatteissa on vaikka kuinka unisexia tarjolla. Taaperolle ehkä pikkuisen vaikeampi, mutta kyllä niitäkin löytyy. Ihania perusvärejä.

mistä nettisivuilta niitä löytää.? en itse ole löytänyt.

Mä "sain" ostaa kassillisen tytön vaatteita sukulaiselta vaikken tiedä sukupuolta kun puhui neutraaleista vaatteista, tyrkkäsi pussin mulle ja sanoi että 20e myy. En ollut vaatteita pyytänyt tai ostohalukkuutta ilmaissut, mutta menin tuosta niin hämilleni että maksoin vaatteet. Yllätys oli suuri kun avasin kassin ja "neutraalit" olivatkin kaikki pinkkejä, punaisia ja vaaleanpunaisia tai keltaisia röyhelöin, hapsuin ja girl painatuksin. Jopa pari "neutraalia" mekkoa kassissa oli. Ja kyllä mä voin hyvin käyttää ns. tyttöväristä vaatetta lapsella, esim. vaalenapunaista bodya vaatteiden alla tai pinkkiä puseroa, mutta röyhelöt, rusetit ja girl painatukset nyt vaan menee hieman överiksi. Ihmisillä on erilaisia käsityksiä vaatteista, mutta minä en itsekään pukeutuisi arkena miesten vaatteisiin enkä menisi juhliin miesten puvussa, joten miksi vauvani tarvitsisi olla vastakkaista sukupuolta oleville suunnatuissa vaatteissa?

Yhteistyössä