Mistä kaupasta löytää eduliseen hintaan vauvan bodyja, paitoja,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jees"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jees"

Vieras
potkuhousuja ja housuja?

Kävin tänään vaatelootat lävitse ja koko 62cm on jo auttamatta pieni vauvalle.

Ajattelin ostaa jo suoraan nyt 74cm kokoisia vaatteita. Mitä järkeä on enää ostaa 68cm kokoisia vaatteita, kun vauvalla on pituutta jo melkein 67cm (66,5cm)?

vauvan vaatekoot menee niin, että viimeistään silloin kun lapsi saavuttaa kokolapun pituuden (68 cm, 74 cm), on aika vaihtaa siihen seuraavaan kokoon. Eli kokolappu tarkoittaa: alle tämän mittaisille.

Pikkasen iso vaate on helpompi pukeakin, eikä purista.

Ja halvalla saa H&M, Lindex, Kappahl.

Niin epäeettisiä kuin ne saattaakin olla, niin H&M on ollut laadultaan parasta, kestää lapselta toiselle.

ja sitten suurin säästis: ALELAARIT. Ja alennusmyynnit yleensäkin. Pian opit arvioimaan ja ennustamaan lapsen kasvun, niin että osaat ostaa toppavaatteet keväällä puoleen hintaan.
Kaupoissa kannattaa aina kiertää ekana ne aletangot, sitten vasta muut.
Olen säästänyt varmasti satasia kengissä tällä tavalla. Muutenkin alennusten väijyminen kannattaa.
No sit semmoinen vielä, että mulla kävi sikses tuuri, että lapsilla on leveä jalka. esim ne hienot Viking -kengät ei sovi jalkaan. Mutta Kuomat kyllä! Talvikengistä ne kamalat putkivarsikuomat on muuten lämpimimmät ja lisäksi lasten suosikit.

Noh tämä on toka tenava. Mutta niin vain pääsi yllättämään hänen nopea kasvunsa, että nyt on siis jo aika mielestäni siirtyä kokoon 74cm. Vaikka ajattelin, että tuon koon aika olisi ollut vasta ensi keväänä. Hänelle olen jo myös hommannut ensi kevääksi välikausihaalarin kokoa 74cm. Alelaarit ovat kyllä hyvä paikka tehdä löytöjä ja kyllä minulta isompia kokoja tälle tokalle jo löytyy.

Yhteistyössä