Mistä kaupasta löytyy silikonisia "kanan rintafileitä" täytteeksi rintsikoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tissipuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tissipuoli

Vieras
Niin, eli otsikossapa se kysymys jo tulikin.

Mistä siis voisin noita koittaa metsästää? Mulla tilanne se, että mekko ei istu kunnolla toisen rinnan kohdalta kun se on pienempi kun toinen ja mekko edestä silleen vetää sivuun sen takia (vaikea selittää ). Ja nyt pitäis sitten löytää niitä semmosia silikonisia irtotäytteitä rintaliiveihin. Mistähän niitä nyt sais? Kävin Lindexillä ja Kappahlissa katsomassa, kummassakaan ei ollu. Eiks niitä ollu jossain vaiheessa aika paljon miltei joka marketissa myynnissä? Ja nyt ei mistään meinaa löytyä.

Nettikauppoja älkää suositelko koska en ehdi tilaan niitä nettikaupasta, tartten ne jo perjantaina.

Laita sinne sukka tai jotain? Olkatoppaus? :D Mä en muista nähneeni koskaan myynnissä tissiliivien täytteitä, paisti joissain rintaliiveissä on sellaiset jotka saa pois jos haluaa. Osta sellaiset liivit ja ota toinen geelityyny pois, tai mitä niissä onkaan sisällä :)

Kiitos kovasti vastauksista!

Siis semmoset geelitäytteiset liivithän olisin tietty ostanu JOS löytyis mun kokoa. Kun toinen tissi on kokoa E ja toinen kokoa pieni C niin ero on aika mittava :(

Noita silikonitäytteitähän sanotaan ihan naisten kesken kanafileiksi kun ne on samanmuotoset kun kanan rintafileet :D

Mutta nyt tiedän sitten käydä uudestaan Lindexillä (eri paikassa) ja sitten koluan Seppälän ja Changen. Viimeiseksi sitten Stokka ja Sokos jos noista ei löydy. Ihanaa kuitenki kuulla että niitä vielä on myynnissä :D

[QUOTE="vieras";24079453]Ole sitten varovainen ettei putoa liiveistä kesken kaiken pois. Mulle nimittäin kävi näin ja vielä työpaikan juhlissa :/ oli kyllä nolo juttu ...[/QUOTE]

Älä hitossa? Ihan tosi? Voi vitsi, hyvä ku varotit, tiedän sitten kopeloida tissejäni tilaisuuden tullen ja varmistaa että onko ne paikoillaan :D Olen luullu että ne pysyis hyvinki siellä mutta ilmeisesti luulo ei ole tiedon väärti :)

[QUOTE="vieras";24079453]Ole sitten varovainen ettei putoa liiveistä kesken kaiken pois. Mulle nimittäin kävi näin ja vielä työpaikan juhlissa :/ oli kyllä nolo juttu ...[/QUOTE]

Juu tätä kannattaa varoa. Kannattaa ommella rintsikoihin fileen kokoinen tasku, jonne laitat sen lärpäkkeen, koska sellainen silikoninen juttu ihoa vasten hiostuttaa ja alkaa kutittaa.

Yhteistyössä