Mistä kavereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
töissä on vaan yks nainen mun lisäksi ja hänkin reilusti vanhempi, työpaikan miehet on aivan eri henkisiä. Käyn salilla mutta eikai siellä viitti kellékään mennä puhumaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
töissä on vaan yks nainen mun lisäksi ja hänkin reilusti vanhempi, työpaikan miehet on aivan eri henkisiä. Käyn salilla mutta eikai siellä viitti kellékään mennä puhumaa :D

no sitten se kavereiden löytäminen voi olla vaikeaa jos ei kehtaa puhua oudoille.

Alkuperäinen kirjoittaja melli:

no sitten se kavereiden löytäminen voi olla vaikeaa jos ei kehtaa puhua oudoille.

no kehtaa kehtaa mutta tosi outoa jossain salilla hei, ihmisillä yleensä vielä musiikit soi korvissa, niin meeppä siinä häiritteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja melli:

Itte samassa tilanteessa, oon yrittänyt kyllä jumpassa kehitellä juttua tuntemattomien kanssa aina kun luontevasti mahdollista (se kun on suunnilleen ainoa paikka, missä näen ihmisiä, töissä sama tilanne kun ap:lla). Ainoa seuraus on ollut vaivaantuneet katseet tai joku hymähdys ja tyypit kääntyvät juttelemaan kaverilleen tai lähtevät pois, vaikka ihan normaaleita asioita olen puhunut. Miten tuosta muka ystävystyt kenenkään kanssa? Enkä oo muuten kertaakaan jumpassa tai salilla nähnyt kenenkään puhuvan muille kuin niille kavereilleen, joiden kanssa ovat sinne tulleet.

Netistä oon löytänyt kavereita, irl kaikilla tuntuu olevan omat piirinsä jo valmiina. Kun nettituttuja tapaa sitten, tietää ainakin varmuudella että toi on ystävää vailla ja luultavasti ilahtuu siitä, että tahtoisin hänen ystäväkseen tulla eikä pidä jonain ihme hiipparina.

Alkuperäinen kirjoittaja SuperMario:
Oon joskus miettiny,että onkohan oikeesti netissä joku semmonen saitti,mistä OIKEESTI voi löytää ystäviä??:D

Suosittelen esim. Eurosinkkuja. Osa siellä on ns. metsästysmielessä, mutta osa on ihan yhteisen tekemisen merkeissä liikkeellä. Kun avoimin mielin menee pariin itselleen sopivaan tapahtumaan niin kyllä kavereita löytyy.

Mulle on tänäänkin tulossa kaveri vieraaksi. Asuu nykyisin Turussa ja olen häneen tutustunut Eurosinkuissa vuonna 2003. Joten kyllä, tuolta löytää aikuinenkin ihminen kavereita.

Uusimmat

Yhteistyössä