Mistä kestositeitä ym.???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä on bodyn jatkopala ja mihin tarkoitukseen se on? aattelin, että jos se body on tavallaan jo pieni mihin se jatkopala riittää? Hihaan ? Anteeksi oon tyhmä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Mikä on bodyn jatkopala ja mihin tarkoitukseen se on? aattelin, että jos se body on tavallaan jo pieni mihin se jatkopala riittää? Hihaan ? Anteeksi oon tyhmä... :(

Haaruksiin, varsinkin kestovaippoja käytettäessä nykyisen mitoituksen bodyt jää auttamatta lyhkäsiksi haaruksesta.

Ruohonjuuri yms, monet kaupat jotka netissä myy kestovaippoja myy myös kestositeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:

Siis jos body muuten on vielä sopiva, mutta haaroista ei mahdu kiinni (esim. kestovaippojen kanssa), niin silloin jatkopalalla saa lisää käyttöaikaa :)

Kestositeitä mm. http://www.myllymuksut.com/

Googleta myös Pehmopeput.

Jos kestosidettää aiot niin suosittelen noita, jossa siteessä on jo valmiiksi nepparit (eli sidettä ei laiteta erilliseen taskuun). Ostin niitä taskullisia kestositeitä eka kerralla, mutta ovat käytössä hankalampia (ei niin pehmoisia reunoilta kun tulee erilaisia saumoja/reunamia). Molemmissa paikoissa suht. nopeat toimitusajat ja kestositeisiin hurahdettuani en enää kaupan siteisiin vaihda :)

Yhteistyössä