V..u miksi tuo auto aina taloni edessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon myös itse nähnyt joku outo auto eri talojen jossain edessä jossa oon välillä ollut tai sitten menee edestakaisin lujaa ja hitaammin ja sitten joku on taas autossa ja istuu ja tuijottaa. Usein joku outo mies. En tiiä keneksi sekin luulee niillä on niitä erehdyksiä henkilöistä. On myös ollut autossa naispuolinen ja miespuolinen. On myös ollut joku naispuolinen. En tiiä tyyppejä eikä ne o koskaan keskustelleetkaan ne saa kicksit tuollaisesta häiriintyneestä käytöksestään. Usein ollut valkoinen, harmaa, musta ja pakettiauto. Harmaassa autossa joku outo mies tuijotti ja nuoriso meni ohi ja kysy mitä se äijä kyylää. Myös eri talon pihassa jossa oon usein kyläillyt on ollut usein sielläkin yöllä joku outo auto ehkä sen takia siellä erehdys henkilöön joka käynyt jotain oikeusjuttua ei se jonka kämpässä oon usein kyläillyt. Myös usein pimpottelijoita.
♈Meri♈

Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisiko tuo auto olla stalkkaamassa päästöjäni?
ap

Yhteistyössä