Mistä kipu navassa ja alapäässä voi johtua? Outoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sattuu

Vieras
Outoa kipua ollut navassa, siis siellä syvällä ja navan ympärillä jo viikon ajan, satunnaisesti. Ei siis koko aikaa. Nyt yhtäkkiä alkoi sattua napaan ja samaan aikaan myös alapäähän... jotenkin vihloo alapäähän ja napa on kipeä, kosketusarkakin.

En ole raskaana ainakaan, synnytin 7 kk sitten. Kipu on tuntunut ekan kerran vasta viikko sitten.

Mistähän tää voi johtua?

Eikö kukaan osaa auttaa? Tänään en enää lääkärille pääse, paitsi päivystykseen... että pitääkö sinne lähteä? Tällä hetkellä kipu ei tunnu mutta entä jos alkaa uudelleen?!

Outoa kipua ollut navassa, siis siellä syvällä ja navan ympärillä jo viikon ajan, satunnaisesti. Ei siis koko aikaa. Nyt yhtäkkiä alkoi sattua napaan ja samaan aikaan myös alapäähän... jotenkin vihloo alapäähän ja napa on kipeä, kosketusarkakin.

En ole raskaana ainakaan, synnytin 7 kk sitten. Kipu on tuntunut ekan kerran vasta viikko sitten.

Mistähän tää voi johtua?

Mistähän tää voi johtua?

MÄ YMMÄRRÄN SUA! OON VASTA 13 MUTTA MULLA ON SAMA ONGELMA. NAPAAN SATTUU VÄLILLÄ, ENIMMÄKSEEN HIUKAN NAVAN VASEMMALLE PUOLELLE JA SAMAAN AIKAAN ALAPÄÄHÄN. MULLA ILMENEE KIPUA VARSINKIN KUN VENYTTELEN YM. NOSTAN KÄDET YLÖS JA TAIVUTAN VÄHÄN TAAKSEPPÄIN. EIKÖ KUKAAN OSAISI AUTTAA KUN EN OO LÖYTÄNY NETISTÄ KENELLÄKÄÄN MUULLA SAMANLAISTA VAIVAA!?

Mulla on ollut useeseen otteeseen sama juttu. Yhtäkkiä alkaa vaan sattua navan kohdalta sisältä ja varsinki vihlasee alapäähän asti kun suoristuu tai jos napaan koskeen. Ei mitään hajua mistä johtuu.
Oon 20v.

Yhteistyössä