Mistä kivat vettäpitävät talvikengät lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruusulähde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on se merkkiset kuin buster, niissä lukee että winter&rain, eli pitäis kai kestää myös vähän vettä....
en kyllä yhtään tiiä mistä sellasia saa kun ostin kirpparilta, mut on kyllä kivannäköiset, onko kukaan kuullut merkistä?

Mun muksuilla on Vikingin ja Reimatecin vettäpitäviä kenkiä talveksi, tytöllä lisäksi tosi makeet ruskeat "hienostelusaapikkaat" jotka pitää vettä mutta niiden merkkiä en muista.

Musta ne columbot on hyviä,missä kuminen alaosa,reimoja olen myös suosinut,mutta usein ne on olleet kauhean painavia ja kuomat on joka talvi ostettu,helpot laittaa jalkaan,lämpimät ja kevyet,mutta vesi menee tietty läpi jos tosi märkää.

No Timberlandilla on aina ihania talvikenkiä. Mutta ne eivät ole minusta vesilätäkössä uimista varten. Eccolta ja Superfitltä löytyy kauniin ruskeita (joissain oransseja yksityiskohtia). Tykkään myös Tepsuista (nahkaa).

minulle riitti nuo gore-texit. aina oli varpaat kylminä vaikka käytin niihin tarkoitettuja sukkiakin.
nyt meinasin kuomat ostaa mutta löysin anttilan kuvastosta vuorilliset talvisaappaat missä alaosa kumia. oli todella kivan näköiset ja niihin voi laittaa vilmatkin =)

Yhteistyössä