mistä kohdasta te päivitätte tätä etusivua ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
ÄRsytTÄvää, kun ei oo niiku ennen, et "mitäs nyt"-tekstistä vois päivittää. Ja mulla ei ykkössivunkaan numeron klikkaus aina toimi vaan jos on ykkössivulla, ei päivitä ykkösestä vaan pitää vaik kakkosen kautta käydä päivittämässä.
ISOT on huoleni mun. Vai enkö mä vaan ole löytänyt jotain järkevää kohtaa joka toimis tähän asiaan täl sivulla ?

toi f5 on huono, kun yhdellä kädellä surffailen ja muutenkin .
selaimen refresh joo, mut jotenkin ihan liian pitkä matka rullata hiiren nuoli sinne asti aina.

juu narinari ja valivali.:xmas:

ennen oli kaikki paremmin, sai päivitettyä sivun ylä ja alareunasta mitäs nyt tekstistä.
nyt on pakko rullata sivun yläreunaan ja päivittää sinisestä ympyrästä :headwall:

Tuossa mihin kirjoitetaan joku linkki on sellainen päivitys kohta niin painan siitä. Tosin voi joutua painamaan useamman kerran että TÄLLE sivulle päivittyy uusimmat viestit. Raivostuttavan hankalaa. Ennen riitti se helppo mitäsnyt painike :(

F5 tai yläreunan päivitä. ja hermo menee siihen. jos satut päivittään alareunassa niin se päivittyy ja pomppaa alas. sitte rullaillaan taas ylös. rasittavaa.

Yhteistyössä