Mistä koosta alkaa lasten Gore Tex kengät?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kaikissa mainoksissa (esim. nyt S-edut) on ollut nuo Gore Tex talvikengät alkaen koosta 22. Saako niitä edes pienempiä? Tyttö todennäkäisesti tarvitsisi kokoa 21. 22 meiltä löytyy kotoa, mutta varmaan ovat vielä liian suuret, kun talvi tulee.
 
... tex-käsitellyt Bisgaardin villavuoriset nahkatalvikengät tytölle uudesta suomalaisesta lasten kenkä verkkokaupasta, koot alkoi muistaakseni 19:sta :) Ihanan pienet...;) pikkujalat.fi
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä