M
mie
Vieras
Kaikissa mainoksissa (esim. nyt S-edut) on ollut nuo Gore Tex talvikengät alkaen koosta 22. Saako niitä edes pienempiä? Tyttö todennäkäisesti tarvitsisi kokoa 21. 22 meiltä löytyy kotoa, mutta varmaan ovat vielä liian suuret, kun talvi tulee.