Mistä KRIISIapua, nopeasti?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyljätty88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyljätty88

Vieras
Mieheni jätti minut tänään, en todellakaan voi hyvin. Itken, tärisen, vapisen, pulssi käy lähemmäs 200. Pelkään itse itseäni, ja pääni on aivan sekaisin. Olen niin sekavassa mielentilassa, että saatan jopa satuttaa itseäni. Lisäksi sairastan pahaa paniikkihäiriötä, joten ensiyöstä en tule todellakaan selviämään...

SOS kriisikeskus
Kriisipuhelin päivystää numerossa 01019 5202
arkisin klo 9.00– 06.00
lauantaisin klo 15.00–06.00
sunnuntaisin klo 15.00– 22.00

Oman kunnan kriisipäivystys myös. Googlella löydät.

Järkikäteen ja rauhoitu! Ei kai se mies sun koko elämä ole? Miehenkö takia haluat vahingoittaa itseäsi? Mitä apua siitä on? Ei enää satu? No, voi nyyh.... nyt rauhoitu ja rauhassa kokoa itsesi ja ajan kanssa sure ja jatka OMAA arvokasta elämääsi.

Eikö sulla ole ystäviä, sukulaisia, tuttavia tai muita lähipiirissä? Hätäkeskuksessa on paljon paljon vakavempiakin tapauksia hoidettavana että älä kuormita heitä jätetyksi tulemisellasi, koska se ei ole mikään hätätapaus.

Elämä nyt vaan ei ole aina reilua ja et ole tässä maailmassa ainoa joka on tullut jätetyksi ja muutkin ovat selvinneet siitä vinkumatta hätäkeskukseen.

Jos sulla ei ole ketään, niin sitten saat selvitä kriisistä omin voimin.

[QUOTE="vieras";28026750]Eikö sulla ole ystäviä, sukulaisia, tuttavia tai muita lähipiirissä? Hätäkeskuksessa on paljon paljon vakavempiakin tapauksia hoidettavana että älä kuormita heitä jätetyksi tulemisellasi, koska se ei ole mikään hätätapaus.

Elämä nyt vaan ei ole aina reilua ja et ole tässä maailmassa ainoa joka on tullut jätetyksi ja muutkin ovat selvinneet siitä vinkumatta hätäkeskukseen.

Jos sulla ei ole ketään, niin sitten saat selvitä kriisistä omin voimin.[/QUOTE]

*tyrsk*

Sun neuvos menee kategoriaan "koska olet lihava niin sydänkohtauksesi on itseaiheutettu joten turhaan vingut hätäkeskukseen".

Kukaan ei voi toiselle sanoa että et ole tarpeeksi sairas soittaaksesi apua.

isot halit sinulle ap, minun mieheni jätti minut menemällä turvataloon ja mikä pahinta, haki lapset koulusta mukaansa. Tuossa vaiheessa minua ei kiinnostanut se, että mies lähti, mutta se, että vei lapset mukanaan oli musertaa minut. Äitini tuli, onneksi, tuekseni ja nyt, yli vuosi sitten asiat näyttävät ihan toiselta. Koskaan en tätä tule miehelle antamaan anteeksi.
Tarkoituksensa oli se, että minut heitetään asunnosta ulos ja hän jää sinne lasten kanssa, mutta toisin kävi. Onko sinulla ketään läheistä, joka voisi auttaa?

Tuntuu tosi pahalta sellaisten puolesta, joilla einole läheisiä autamaan vastaavassa tilanteessa, ja sellaiselle sanotaan että kärsimyksin. Suomi on paska maa.

Ap soita kriisikeskukseen, toisen jättämäksi tuleminen saa sattua ja se saa tuntua elämän lopulta. Todellakin korppikotkat pää kiinni.

Yhteistyössä