Mistä kumppani tai seksiseuraa ujolle miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Naisille on kyllä tyrkyllä läheisyyden ja seksintarjoajia yllin kyllin, mutta mistäpä miehelle joka ei kulje kapakoissa tai muissa menomestoissa.
Haussa samantyyppinen nainen joka ymmärtää ettei kaikille seuranhankinta ole niin helppoa.
Netissä ei oikein tärppää ja harrastuksissa ei tapaa ketään. Työpaikka erittäin miesvaltainen.
Olen alkoton ja savuton. Askeettisesti elävä introvertti. Kovakuntoinen ja hyväkroppainen. yli 45, mutta alle 50v. Lapseton.
Pelkkä jyystö ei ole mielessä, vaan muukin yhdessäolo jopa parisuhde. Kaipaankin enempi läheisyttä ja yhdessäoloa kun seksiä. Olen romanttinen ja hieman vanhanaikainenkin.

Opettele tanssimaan. Tanssilavoilla on miesvähemmistö, joten olet siellä kovassa kurssissa.

Äläkä enää käytä sanaa jyystö, mikäli tarkoitat sillä omaa suoritustasi tai siihen loppuu naisten kiinnostus.

Huutonaurua!

Ujous on viehättävää alle parikymppisillä, muutoin se on vain noloa. Kasvata pallit ja ala käyttäytyä kuin mies niin johan alkaa seuraa löytymään. Ei aikuinen nainen halua hiirulaista, vaan tasavertaisen, miehekkään kumppanin.

Huutonaurua!

Ujous on viehättävää alle parikymppisillä, muutoin se on vain noloa. Kasvata pallit ja ala käyttäytyä kuin mies niin johan alkaa seuraa löytymään. Ei aikuinen nainen halua hiirulaista, vaan tasavertaisen, miehekkään kumppanin.

Nainen haluaa sen JYYSTÄRIN jota sanaa täällä ei muka saa käyttää. Jokainen nainen haluaa miehen joka on kuin wild animal.

Ei syrjäänvetäytyvää ja ujoa betamiestä juuri kukaan huoli, se on vaan fakta.

Toki voit yrittää lähestyä kaikkein alimman tason naisia, joita yhdistävät mm seuraavat piirteet: siiderivalas, yh, wt, naama kuin petolinnun perse, mielenterveysongelma ja koulutus korkeintaan lähäri. Mutta epäilen, että elät viime kädessä mieluummin yksin kuin heidän kanssaan.

Ei syrjäänvetäytyvää ja ujoa betamiestä juuri kukaan huoli, se on vaan fakta.

Toki voit yrittää lähestyä kaikkein alimman tason naisia, joita yhdistävät mm seuraavat piirteet: siiderivalas, yh, wt, naama kuin petolinnun perse, mielenterveysongelma ja koulutus korkeintaan lähäri. Mutta epäilen, että elät viime kädessä mieluummin yksin kuin heidän kanssaan.
Vauva.fin kamaa. Yrittäisit edes käyttäytyä kun olet ns. kylässä.

Naisille on kyllä tyrkyllä läheisyyden ja seksintarjoajia yllin kyllin, mutta mistäpä miehelle joka ei kulje kapakoissa tai muissa menomestoissa.
Haussa samantyyppinen nainen joka ymmärtää ettei kaikille seuranhankinta ole niin helppoa.
Netissä ei oikein tärppää ja harrastuksissa ei tapaa ketään. Työpaikka erittäin miesvaltainen.
Olen alkoton ja savuton. Askeettisesti elävä introvertti. Kovakuntoinen ja hyväkroppainen. yli 45, mutta alle 50v. Lapseton.
Pelkkä jyystö ei ole mielessä, vaan muukin yhdessäolo jopa parisuhde. Kaipaankin enempi läheisyttä ja yhdessäoloa kun seksiä. Olen romanttinen ja hieman vanhanaikainenkin.
Askeettisuus ei ole kovin houkuttelevaa. Vanhanaikainen tuo mieleen nyrkin ja hellan välin.

No onpa kannustavaa lytätä aloittajaa. Laittakaapa itse tähän nyt sellainen aloitus joka on sitten oikeanlainen, niin katotaan mitä muut on mieltä.
Jos minä olisin aloittaja, laittaisin esmes tällaisen deittiviestin:

Hei leidi pakko skriivata täst aiheest
tuli olo orpo ajan laineest
haluun beiben mun kainaloon
joka ajeltu on
koska meikä ei oo mikään kossumies
ei pala rööki ei haise rööri
oon
kotimies
bodymies
timmimies,
sun mies.
Beibi.

Kokeile ap eka tätä. :)

No onpa kannustavaa lytätä aloittajaa. Laittakaapa itse tähän nyt sellainen aloitus joka on sitten oikeanlainen, niin katotaan mitä muut on mieltä.

joka ajeltu on
oon
kotimies
bodymies
timmimies,
sun mies.
Beibi.

Joka ajeltu on? = Sovinisti, manipuloiva määräilijä

joka ajeltu on
oon
kotimies
bodymies
timmimies,
sun mies.
Beibi.

Deittisivustolla olevana en lämpeisi tähän.

Ei hitto, tää oli paha! :ROFLMAO:
No eih. Kyllä niitä hyviäkin yh mammoja löytyy. Ne vaa ei hengaa lähiräkälässä vaan viettää syrjäytynyttä lapsiperhearkea..:oops:

Kaikkein vähiten huono vaihtoehto on ottaa maksullinen nuori opiskelijaneito vakihoidoksi. Suosittelen todella lämpimästi ja aidosti, trollaamatta. Saat parhaat mahdolliset edut ilman sitä tämän päivän suomalaisnaisen parisuhteeseensa tuomaa painolastia ja hirvittävää sontaa josta saa tällä palstallakin saa lukea päivästä toiseen kun mammat kyselevät toisiltaan vinkkejä miestensä kyykyttämiseksi, manipuloimiseksi ja kontrolloimiseksi.

Nautit nuoresta naisesta, hänen seurastaan ja vartalostaan tarvitsematta pelätä milloin selkääsi isketään henkinen tai taloudellinen puukko, seksin saaminen loppuu tai puolisosi kääntyy muuten sinua vastaan. Bonuksena voit MILLOIN TAHANSA halutessasi vaihtaa kumppania. Tänä päivänä tarjontaa ja valinnanvaraa on todella runsaasti ja edullisesti. Miksi siis penkoa uusfeminististä jätekasaa ja hyvin mahdollisesti kohdata alimotivoitunutta käytöstä sekä ikäviä emotionaalisia ja taloudellisia yllätyksiä, kun vaihtoehtona on mahdollisuus saada miehen miellyttämiseen motivoitunutta priimaa täysin ennakoitavissa olevin kustannuksin.

Kaikkein vähiten huono vaihtoehto on ottaa maksullinen nuori opiskelijaneito vakihoidoksi. Suosittelen todella lämpimästi ja aidosti, trollaamatta. Saat parhaat mahdolliset edut ilman sitä tämän päivän suomalaisnaisen parisuhteeseensa tuomaa painolastia ja hirvittävää sontaa josta saa tällä palstallakin saa lukea päivästä toiseen kun mammat kyselevät toisiltaan vinkkejä miestensä kyykyttämiseksi, manipuloimiseksi ja kontrolloimiseksi.

Nautit nuoresta naisesta, hänen seurastaan ja vartalostaan tarvitsematta pelätä milloin selkääsi isketään henkinen tai taloudellinen puukko, seksin saaminen loppuu tai puolisosi kääntyy muuten sinua vastaan. Bonuksena voit MILLOIN TAHANSA halutessasi vaihtaa kumppania. Tänä päivänä tarjontaa ja valinnanvaraa on todella runsaasti ja edullisesti. Miksi siis penkoa uusfeminististä jätekasaa ja hyvin mahdollisesti kohdata alimotivoitunutta käytöstä sekä ikäviä emotionaalisia ja taloudellisia yllätyksiä, kun vaihtoehtona on mahdollisuus saada miehen miellyttämiseen motivoitunutta priimaa täysin ennakoitavissa olevin kustannuksin.

Miksi naisen pitää olla nuori? Ujommalle miehelle voisi toimia paremmin vähän kokeneempi nainen, joka tietää mitä haluaa, osaa pitää ohjat käsissään ja hallitsee miehen käsittelyn.

Höpöhöpö. Moni nainen arvostaa ujoa ja hiljaista miestä. Tyhjänpuhujista ei ole mihinkään.
Eipä ole tullut vastaan. Ujous ja hiljaisuus on aina huono piirre aikuisessa miehessä. Sitä voi toki kompensoida omaisuudella, ulkonäöllä ja suurella peniksellä, mutta yksinään ujous on kuin haisevat kalsarit, välitön ällötys.

Tietyn iän ylittäneen miehen pitää osata ottaa ohjat, viedä naista varmoin ottein matkoille ja kliimaksiin, ja muutenkin pitää olla mies isolla alkukirjaimella. Tutisevat pikkupojat jäävät sinne minne kuuluvatkin: äitiensä perunakellareihin.

joka ajeltu on
oon
kotimies
bodymies
timmimies,
sun mies.
Beibi.

Auta jeesus, tolla nyt ei saa kuin lahnan järvestä, naista ei.

Yhteistyössä