mistä kunnon valjaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moi, semmosia emman tyyppisiä minäkin oon vaan nähnyt. ehkei niitä nykyjään tarvi kun vaunuissa on valjaat jo valmiiksi. vai mihin käyttöön? et kai talutusnuoraa meinaa? :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 00:48 valjastamaton kirjoitti:
moi, semmosia emman tyyppisiä minäkin oon vaan nähnyt. ehkei niitä nykyjään tarvi kun vaunuissa on valjaat jo valmiiksi. vai mihin käyttöön? et kai talutusnuoraa meinaa? :o

Kyllä meillä vaan jossain vaiheessa meinataan valjaat ostaa juuri "talutusnuora" käyttöön! Poika on vasta vähän vajaa 1v 2kk ikäinen, mutta erittäin kova menemään! :o Isälläänkin oli pienenä valjaat, kun karkasi kuulemma vähän väliä kaupoissa. Mä en ymmärrä miksi lasta ei saisi/voisi laittaa valjaisiin, pitääkö yli vuoden vanhan koko ajan istua rattaissa kun ollaan ulkoilemassa tai ostoksilla?? \|O Kiva jos sulla on rauhallinen lapsi mutta joillekin valjaat on erittäin hyvä keksintö.

Ap:lle, en mäkään ole nähnyt muita kuin niitä emman (?) valjaita, mutta kysele lastentarvikeliikkeistä, jos ne tietäis enemmän =)

joo kyllä ihan "talutusnuora" käyttöön ajattelin. mullakin on ollut pienenä kun koko ajan olin karkaamassa johonkin ja hyppelin ja pompin vaunuissa niin että, välillä meni ohi vaunujenkin :laugh:

pikku neiti on koko ajan myös karkaamassa, joten valjaista voisi olla apua.

Yhteistyössä