Mistä kys, kun on jatkuvasti sairaana? Vai onko vaan super huono tuuri??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuhanenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuhanenä

Vieras
Eli viimesen puolen vuoden aikana on meidän koko üerhe ollut JOKA kuukausi sairaana. Pari viikkoa väliä ja sit taas pukkaa päälle (yskä, nuha ja kuumettakin saattaa lapsilla olla). Alkaa väsyttää ihan älyttömästä tämä jatkuva sairastelu!

Oletteko aloittaneet työt/opiskelun/päivähoidon?
Me ollaan sairasteltu vuoden alusta asti, heti kun lapset lähtivät päivähoitoon. Nyt kun on lapset saatu terveeksi, on meidän vanhempien vuoro :(

Ulkoillaan päivittäin. Lapset on kyllä super nirsoja syömään mitään kasviksia. hedelmiä kyllä syövät suht hyvin. Itse liikun huonosti. lapset liikkuu hyvin. Pitäiskön alkaa syöttää actimelia koko sakille;)??

Oisko vaikka asunnossa jotain? Me asuttiin puolivuotta asunnossa, jossa epäiltiin että olis hometta, kun minä tai mies jatkuvasti flunssassa ja kipeenä ---> muutto, terveinä oltu sen jälkeen molemmat. Jos vaan mahdollista niin kannattaa tutkituttaa sen asunnon kunto..

Alkuperäinen kirjoittaja nuhanenä:
Ulkoillaan päivittäin. Lapset on kyllä super nirsoja syömään mitään kasviksia. hedelmiä kyllä syövät suht hyvin. Itse liikun huonosti. lapset liikkuu hyvin. Pitäiskön alkaa syöttää actimelia koko sakille;)??

Monivitamiineja myös.

Alkuperäinen kirjoittaja nuhanenä:
Ainakaan en ole ite huomannut hometta. Muutettiin vuosi sitten asuntoon ja se oli vasta tapetoitu ja näytti ihan hyvälle. Mistähän sen homeen huomaa:/

Esim. hajusta. Tai sitten asukkaiden oireilusta... :/