Mistä laadukkaita lastenvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja snusmumriken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

snusmumriken

Vieras
Mua on alkanut kiinostaa, mitkä lastenvaatteet on laadukkaita kun tuntuu, ettei laatua saa nykyään rahallakaan. Olen itse ostanut mm seuraavia merkkejä P.O.P, IdaT, Esprit, Tutta, Lindex ja H&M.

Ei siis mitään superkalliita, mutta olen odottanut, että esim. Espritin, IdaT:n ja P.O.P:in vaatteet olisivat laadultaan parempia kuin muut listassa mainitut halvemmat merkit. Mutta samallalailla kaikissa noissa vaatteissa sivusaumat venyvät ja menevät kieroon (poikkeuksena P.O.P:in perusraitapaita).

Minkämerkkiset vaatteet teillä säilyvät käytössä/pesussa hyvinä vai onko nykyään vaan tyydyttävä tähän kertakäyttökulttuuriin ja ostettava jatkuvasti uusia vaatteita?

esprit, benetton, exit on tusinatavaraa minusta.

Hyvää laatua löytyy ainakin legoltä, kinderitiltä, mayoralilta ja timberlandilta. Mutta henkkamaukka on myös hyvää, kuosit vaan välillä on mitä on. Seuraava koe itsellä on lastenmetsola ja småfolk. Ainakin metsola on kestänyt puoli vuotta oikein kivasti. Ja mitä nyt niitä kaikkea onkaan noissa nettikaupoissa...

meillä noista käytetään enimmäkseen h&M ja ollaan oltu todella tyytyväisiä. Hinta ok ja meillä ainakaan ei ole ollut mitään valittamista laadun kanssa. Monen monen pesun jälkeenkin hyviä ja ollan saatu hyvin myytyä vielä etiäpäinkin kun ovat pieneksi tulleet:)

laadultaan meillä käytössä ehdottomasti parhaimmistoa on ej sikke lej, mookids, me&i, småfolk ja nova starin housuja ei mikään voita =) myös plastisock on pysynyt kivana ja uuden malliston dunsit =) kik kidin frotee on lisäksi aivan ykkönen!

Joo, H&M on munkin mielestä hyvä hinta-laatu-suhteelta. Mutta kyllä meijän henkkamaukoissa on ne sivusaumat vinksallaan ekan pesun jälkeen, muuten värit yms. pysyy kyllä hyvin.

Legon vaatteita meillä on myös ollut ja ne on kyllä kieltämättä säilynyt hyvinä. En vaan muuten oo ihastunut niitten ulkonäköön.

Täytyy kokeilla Kinderit:tiä, Mayoralia, Lastenmetsolaa ja Småfolkkia! Kahdella jälkimmäisellä on ainakin tosi hauskannäkösiä vaatteita!

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
laadultaan meillä käytössä ehdottomasti parhaimmistoa on ej sikke lej, mookids, me&i, småfolk ja nova starin housuja ei mikään voita =) myös plastisock on pysynyt kivana ja uuden malliston dunsit =) kik kidin frotee on lisäksi aivan ykkönen!

Kokeillaan näitäkin! Nova Starin housuihin mäkin oon ihastunut.

ja muuten po.p on menny alaspäin melko huimaa tahtia... pakko mun oli ostaa pikkutytölle traktoripaita ja kastelukannumekko, että taas testataan millaiseksi menee pesussa.. pari vuotta sitten po.pin laatu oli aivan tykki, mutta nyt viime aikoina ovat menneet kyllä karseiksi..

Yhteistyössä