Mistä lapsille edullisia rooliasuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä x3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äippä x3

Aktiivinen jäsen
23.02.2008
2 848
0
36
Kysynpä täältäkin, jos joku on jossain sellaisia nähnyt? Mistä saisi edullisesti? Olen katsonut jo huuto.netin ja osto ilmoituskin löytyy kirpputorilta. Onko kellään tiedossa mitään verkkokauppaa tai vastaavaa? Hakusessa siis rooliasut jotka käyvät fantasia valokuvaukseen, eli ei mitään halloween tyyppistä. Kolmelle alle 5-vuotiaalle pitäisi asut hommailla. Vinkkejä kaipaillaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
riippuu siitä kuinka halvalla haluat... Millaset kädentaidot sulta löytyy? Jos itse tuunaamalla tekisit? :wave:

Surkeat ovat käden taidot, muuten ne itse varmaan väsäisinkin. Eikä lähipiiristäkään ketään löydy kellä olisi aikaa tai osaisi. Eikä ole sellaisiakaan keneltä olisi vain asuja lainannut :( Kirpputoreilla käyn usein, mutta niissäkin on erittäin harvoin tarjolla asuja, tai jos on ovat sitten olleet isompien lasten.

Ne valmiit setit tuppaavat olemaan hintavia. Itse olen muutamia tuunaillut ja fiksaillut jotain T-paidoista sun muista, tiimarista on joskus löytynyt täydennysosia..kirppiksiltä, milloin mistäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Ne valmiit setit tuppaavat olemaan hintavia. Itse olen muutamia tuunaillut ja fiksaillut jotain T-paidoista sun muista, tiimarista on joskus löytynyt täydennysosia..kirppiksiltä, milloin mistäkin.

Samoin, mielikuvitusta ja rohkeutta uskaltaa yrittää :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Millaista fantasiaa ajattelit? Keijuja? Perhosia? Tytöille pojille? Mistä suunnalta kirjottelet, jos pystyisin auttaa? :wave:

Oikeastaan ei ole mitään rajaa asuilla, sellaiset mitkä sattuisivat mielyttämään silmää. Haen tytöille kohta 1½-vuotiaalle ja toiselle 4½-vuotiaalle, ja sitten vielä pojalle 2½v. Tarkoitus on kuvata vasta kun kesä kunnolla tulee, ja kuviin täytyy saada paljon väriä ja luonnetta :) Sikäli siis asuilla ei ole kiire, mutta tähän metsästykseen menee aikaa. Luovuutta itseltänikin jonkin verran löytyy, mutta ompelutaitoa ei :ashamed: Tuo huono puoli tosiaan on, että nuo asut ovat kalliita. Ja yhden kuvauksen takia kolmelle on jo erittäin hintavaa. Muuten ne valmiina kaupasta ostaisinkin, jos olisi sitä täpäkkää yllinkyllin..mutta tyhjästä on paha nyhjäistä :D

Yhteistyössä