mistä liikkeestä silmälasit?

Nisseltä sais toisen linssin kaupanpäälle, Eyen on muuten halpa, mut mites laatu? Tähtioptikolta olen aikaisemmin ostanut, mut nyt ei taida olla mitään tarjousta, kun en haluais laittaa kamalasti rahaa laseihin, kun ne tulee kuitenkin maksamaan aika aljon. Haluan kuitenkin laadukkaat lasit. Silmäasema taitaa ainakin olla luotettava, mutta kallis...

Mulla on Eyenin lasit.
Mulla on tosi huono näkö. Kävin instrussa ja otin hyllystä kehykset ja menin myyjän, näytin silloisten silmnälasien korttia myyjälle ja sanoin paljonko tämä paketti maksaa. Myyjä sanoi mulle että 420 euroa, ja ajatelkaa oli ihan tarjous pokat oli ja olisin saanut aurinkolasit kaupan päälle. Kysyin että mites jos otan ne aurinkolasit alennuksella. Ei kuulema käy. Olin että ahaa, noh ei sitten.
Niin siitä eyenistä.... Mun mielestä oli ihan valikoima pokia ja kun instrussa olis mun lasit maksanut 420 niin eyeniltä sain 198 euroa...
Tulee ehket vaihdettua lasejakin useammin kun saa hieman edullisemmin. Ennen oli että vaihdoin kun oli äärimmäinen pakko... Juuri tuon hinnan takia

Instrusta saisi vielä tämän viikon toisen linssin ilmaiseksi. Itse olen ollut tyytyväinen Instruun. Ja Silmäasemalta saisi toiset lasit/aurinkolasit ilmaiseksi, mutta vain tietyillä kehyksillä.

instrulta mieki omani ostin. ja hintaa tuli myöskin tuo yli 400 euroa... tais olla 435 egeä... instrusta ostin sen takia ku eyeniä ei oo täällä turussa (pjärkkele sentään!!!) ja en tiiä saako tuolta favoptikilta miten ohkasia linssejä... :whistle:

Tuolta ostin 2 vuotta sitten. Silloin oli vaan kolme päivää voimassa toi halpa hinta, nykysin se on jatkuva tarjous. http://www.optica.fi/sivut/erikoistarjous/erikoistarjous.htm

Erittäin tyytyväinen oon ollu :). Eli pokat (joiden hintalapussa luki 179) ja ohennetut, kovapintaiset ja heijastamattomat linssit makso 100 euroa (tuo ohennus teki +50, muuten ois ollu vaan 50 euroa). Mutsi just tilas sieltä 2-tehot tolla 149 hinnalla.

Yhteistyössä