Mistä löydän 60 asteen pesua kestäviä alusvaatteita ja sukkia? Ja lasten sisävaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fur

Vieras
Tuntuu et kaikissa se 40 asteen pesulappu.. Haluaisin pestä kuudessakympissä kun varsinkin alkkarit ja sukat on likaisia. Olen tosin nytkin tunkenut vaan surutta korkeampaan lämpötilaan ja kuivariin, kestävät sen mitä kestävät. Vauvanvaatteita löytyy paljon 60 asteessa pestäviä, mutta entä 120cm pojan? Nuo alusvaatteet ja sukat aikuisillekin hakusessa! Olisko teillä vinkkejä? Ja pitäis olla kohtuuhintaisiakin vielä.

Ne on vain ohjelämpötiloja. Esimerkiksi melkein kaiken puuvillan voi ihan hyvin pestä 60 asteessa. Mä kyllä pesen melkein kaiken 60 asteessa vaikka ohje sanoo 40 astetta.

Finnwear ja blackhorse poikien alkkarit on lähes järkiään 60 asteessa pestäviä, ainakin puuvillaiset, muissa materiaaleissa voi olla 40. H&M puuvillasukat on myös 60 asteisia yleensä, ainakin ne yksiväriset.

Perussloggit voi pestä vaikka 90 asteisessa, muissakin puuvillaisissa on vähintään 60 astetta, mikrokuiduissa sitten on varmaan alempi.

Kyllä yksivärinen puuvilla 60 asteen kestää ja totuushan onkin, että puuvilla ei edes peseydy puhtaaksi kuin yli 60 asteessa.
pesulämpöä alentavat vaatteessa kaikki kuvioinit ja koristeet ja jos ei haittaa niiden kulahtaminen niin voipi omalla vastuullaan toki pestä vaatteet lämpimässä vedessä ja on ainakin puhdasta.
Ennen kaikki pyykki kiehutettiin puhtaaksi :)

Olipa yllätys että henkkamaukalta löytyy! En ole koskaan ostanut sieltä paljon vaatteita ja ne mitä olen katsonut ovat olleet 40. Finnwearin alkkareita ollut, mutta niissä oli 40. Omissa sloggeissa (eivät tosin perusmallia) on kans 40. Mut on ne silti hyvin kestäny kuuttakymppiä :)..

Yhteistyössä