Mistä löydän järkeä?!?!?!

14.07.2007
696
0
16
Mulla on ihan käsittämätön vauvakuume :ashamed: Haluaisin niin kokea taas raskausajan ja kaiken sen mitä vauva tuo tullessaan (myös ne ns. huonommat puolet...) :heart:

MUTTA MUTTA... Taloudellinen tilanne on ihan sekaisin, meidän pitäis löytää uus asunto (ja tuskin meillä olis varaa 4h+k), mun terveys on vielä vähän ?? ja muutenkin yleinen elämäntilanne ei todellakaan sovi mihinkään vauva- juttuihin.

Mistä ihmeestä tällaisessa tilanteessa saa itselleen järkeä päähän? :headwall: Todella ärsyttävä tilanne...

olen myös ikuinen vauvakuumeilija. pakko takoa aina järkeä omaan päähän, että nyt ei ole sopiva hetki vauvan teolle.. menee aina hetkeksi ohi, mutta taas kohta alkaa haluttamaan vauvaa.. nyt kun nuo "entiset vauvat" =) on isompia on niin ihana välillä huokasta ja nukkua yöllä!! mutta ehkä sitten joskus.. mulla kyllä nyt onneksi alkaa opinnot, että en jouda kokoaikaa ajattelemaan vauvantekoa.

No mutta taloudellinen tilannehan ei KOSKAAN ole sopiva lapsia ajatellen :/
Ja sopu sijaa antaa pienemmässäkin asunnossa ja kaikki yleensä suttaantuu itsestään, onhan jo odotusaika pitkä muuttamaan tilanteita.

Hmm..jaa, tässähän oli kaiketi tarkoitus löytää syitä että saisit vauvakuumeen hälventymään eikä toisinpäin :whistle: :D

Yhteistyössä