Mistä löydän Mariskoolin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FionaFauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FionaFauna

Aktiivinen jäsen
20.05.2008
1 992
2
36
Itse en Mariskooleja keräile tai ostele, mutta anoppilaan ajattelin jouluksi lahjoittaa. Pieni ongelma vaan - en yhtään tiedä, mistä niitä saisi! Vissiin Anttiloista ja vastaavista..? Joka puolella vaan tuntuu olevan kopiota, mutta aitoja hankalampi löytää!

Mistä siis löytäisi hyvän ja edullisesti? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Tosissasiko kysyt? Tuollahan noita on Sokkarit, Prismat, Stockat jne. pullollaan. Itse en ole noihin kopioihin niinkään törmäillyt, mutta aitoja löytyy kyllä varmasti lähes jokaisesta tavaratalosta. :)

kopioita myyvät muistaakseni vapaa valinnat, tokmannit jne.

Mun mielestä vapaa valinnat myy ihan aitoja, ainaki muuta iittalan kamaa siellä on ollu (halvemmalla kuin tehtaanmyymälöissä ). Lisäks tehtaanmyymälöitähän vissii löytyy moneltakin paikkakunnalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mun mielestä vapaa valinnat myy ihan aitoja, ainaki muuta iittalan kamaa siellä on ollu (halvemmalla kuin tehtaanmyymälöissä ). Lisäks tehtaanmyymälöitähän vissii löytyy moneltakin paikkakunnalta.

taidan siis muistaa väärin, ja tarkistan asian ensi kerralla, kun vapiksessa käyn :)

Tulin vielä näin yöllä kurkkaamaan vastaukset. :) Kiitoksia vinkeistä! Ja kyllä, ihan kysyin tosissani. Erityisesti arvostan, kun "vieras" mainitsi Prisman ja Anttilan hintaeroista. Kiitos!

En ole vielä niitä käynyt monestakaan paikasta katsomassa, mutta Bauhausissa esimerkiksi oli feikkejä. Niitä kyllä löytyi vaikka missä väreissä, mutta ehkä anoppilassa ei ihan arvostettaisi sellaista lahjaa.. :)