Mistä löydätte aikaa olla ulkona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
ja muutenkin.. Siis jos tuutte koulusta/töistä kotiin.. klo 16.30
pitäs tehä ruoka koska lapsilla kauhee nälkä..
sit kun syöty kello onkin jo 17.30-18 ajoissa pitää mennä nukkumaan ja mun pitäs tehä koulutehtävätkin.. ja en voi jättää niitä kauheen iltaan koska oon ite jo klo 21 niin väsynyt etten jaksa mitään tehdä.. 21.30 olen yleisestiottaen jo sängyssä ja nukahdan heti..
niin ja lasten kanssa pitäs ulos mennä tähän johonkin väliin..

vai ootteks sitten viikonloppusin ulkona paljon vaan?

eikö ne lapset ulkoile päiväkodissa sen kaks kertaa jo päivän aikana? mikä into niitä olis sit vielä illalla tuulettaa ulkona, pieniä varsinkaan..
en mä ainakaan enää illalla erikseen lähe ulos, yleensä ku tullaan pk:lta niin jäädään pihalle hengailemaan hetkeksi.
viikonloppuna ulkoillaan sit enemmän.

No me ollaan viiteen mennessä syöty, koska syödään viikolla aina jotain helppoa tai valmista pakkasesta. Puol kuuden aikaan lähetään ulos, ulkoillaan n. tunti. Puol kaheksalta onki sitte mukula jo sängyssä. :)

Muoks. Meillä tyttö pph:lla, eivät ulkoile iltapäivisin ollenkaan. :/

No eikö ne sun lapset olu päiväkodissa tms ulkona jo. Ei mun mielestä kannata enää ilalla kaiken päälle ressata ulkoilusta. Viikonloppuna sit olette ulkona niin paljon ku sielu sietää! :)

Tee ruoka valmiiksi edellisenä ilta niin ei tarvii kuin lämmittää. Muksut menevät meillä nukkumaan kasilta, joten aikaa jää hyvin, vaikka ruokailu vähän myöhästyisikin.

Meillä ei todellakaan ulkoilla enää viikolla, ei välttämättä viikonloppunakaan. Poika on ollut 1,5 tuntia iltapäivällä ulkona kun haen sen päiväkodista, ei se jaksaisikaan enää varmaan riekkua ulkona =)

Silloin kun olin vielä töissä (nyt siis kotiäiti ) niin ei työpäivän jälkeen oikein kunnolla ehtinytkään. Viikonloppuisin sitten tai viikolla jos miehellä oli vp ja ruuat ym tehty, niin iltapäivisin ehti ulos.
Jännitää sitten kun lapset menevät taas hoitoon, että mitenköhän ulkoilelevat kun ei meidän hoitaja ole itse mikään ulkouiluihminen.. kun siis oletan, että ehtivät ulkoilla kunnolla hoitopäivän aikana, enhän minä heidän kanssaan ulos enää iltaisin ehdi. :/

Täytynee sitten vkl ulkoilla paljon.. onhan nuo hoidossa ulkona, mutta kun kotiin tullaan niin aina kysyy et jäädäänkö ulos..
pakko tehä kuitenkin ruoka ja läksyt sekä mun että ekaluokkalaisen.
Ja mun läksyissä menee yleensä muutama tunti tosi helposti.
Jos ruokaa on edelliseltä päivältä niin silti tuntuu olevan hommaa aika paljon. Ja yksin olen lasten kanssa joten sekin nyt omansa vie kun kaikki tarvii yksin tehdä.
No mut kyllä varmaan ne viikonloput sitten pitää laittaa reilulle ulkoilulle =)

Yhteistyössä