Mun tavoite vuodelle 2012 oli: PARISUHDE mut ei nyt tosiaankaan näytä siltä
Vaikka alkuvuodesta olikin säpinää ja suhdetta, mut sit kesällä tuli ero. Nyt oon kohta ollut sinkkuna jo 6 kk!! Olisin tosiaankin vapaa ja avoin uuteen suhteeseen...siis ku se edellinenkin suhde kesti vaan sen 6 kk. Eli en sitä kauaa jaksanut surra..Mut nyt tuntuu, et kaikki baarit missä käyn niin ei siellä edes kukaan tulee jutskaajutskaa vaikka olen kyl iskenyt silmäni yhteen komistukseen, mut se ei tee mitään alotetta. Emmäkään kyl uskalla ku se ei koskaan ole siellä yksin vaan sillä on iso lössi ympärillä ja tavallaan se paikka on meidän molempien vakkari paikka niin en halua siellä sellasta mainetta, et yritän niiku sieltä vaan pokata tota koko paikan komeinta miestä. Sekään ei sit tunnu onnistuvan vaikka mä siel käyn säännöllisesti joka viikko aina samaan kellonaikaan ku tää mieskin. Sit oon kattellut nettitreffejä, mut sit ne jutut on aina poikkeuksetta lopahtaneet siihen ku ollaan nähty. Ja sit muutenkin siellä on niin pimeitä tyyppejä, et en tosiaankaan alkaisi niitten kans parisuhteeseen. Et mistä sellasen terveen ja tasapainoisen miehen löytäisi ja sit sellasen jonka kanssa synkkaisi hyvin?? Vai pitääkö munkin alistua ottamaan joku tyhjäntoimittaja ja kaljamaha niinku varmaan suurimmalla osalla teistä on miehinä? Eli astetta itseä huonompi..mut mä niin haluaisin kunnolisen miehen, josta olla ylpeä!!