Mistä löytää muita sinkkuja viettämään joulua yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 32-vuotias sinkkunainen pk-seudulta. En halua mennä jouluksi vanhempieni luo eikä ole oikein ketään muutakaan kenen kanssa joulua viettää. Ystäviä ja sukulaisia on olemassa, mutta en halua olla kenellekään heistä taakaksi ja tunkea mukaan perhejouluihin tms. Mistä voisin löytää muita samassa tilanteessa olevia tai vaikka yh-perheitä, joiden kanssa voisi kokoontua yhteen jouluaattona? Tai onko täällä kenelläkään kokemuksia kylpylä- tai maatilamatkailujoulusta yksin? En haluaisi viettää koko joulua kotioloissa, vaikka yksinoleminen ihan ok minulle usein onkin.

Ottaisiko kukaan ventovierasta kuitenkaan kanssaan ainakaan kotiinsa? :rolleyes:

Jos rahaa on, niin olisiko etelään matkustaminen jouluksi vaihtoehto? Saattaa olla halvempaakin kuin kylpylässä olo.

Ottaisiko kukaan ventovierasta kuitenkaan kanssaan ainakaan kotiinsa? :rolleyes:

Jos rahaa on, niin olisiko etelään matkustaminen jouluksi vaihtoehto? Saattaa olla halvempaakin kuin kylpylässä olo.
Olen joskus ollut jouluna matkoilla ja se oli ihan ok. Mutta kaipaisin seuraa vain jouluaattona ja -päivänä kun kaikki muut ovat perheidensä kanssa. En siis koe, että olisi tarpeen lähteä matkalle muutaman päivän takia.

Minä uskaltaisin kyllä kutsua tuntemattoman kotiini jouluksi - voihan hänet vaikka tavata ennen joulua, jotta varmistuu siitä, että kyseessä on hyvä tyyppi. En ole itse mitenkään outo tai syrjäytynyt, haluaisin vain löytää muita, jotka tahtomattaan ovat viettämässä joulua yksin.

Yhteistyössä