mistä löytäis kunnollisen miehen jolla on aivot jotka toimii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AHDISTAA!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AHDISTAA!!!!!!

Vieras
omani on joku maanantaikappale ja mä en jaksa sitä yhtään.
sillä on ollut tänään vapaapäivä ,toisin kun mulla joka aamulla vein muksun hoitoon,menin töihin,kouluun,kauppaan,hain lapsen,tultiin kotiin,haettiin posti,siivottiin,laitettiin pojan kaa pesukoneet päälle ja tehtiin ruoka.
sanoin sitten siinä ruuanlaiton yhteydessä sohvalla makaavalle miehelleni vihjailevasti että hitsi ku ei jaksais sänkyy pedata ja samantien lapsi alko huutaan äitiä ja mies sano sit lapselle et älä häiritse äitiä,sillä on TYÖT kesken!!!!! äijä on ite maannu koko päivän sohvalla,nytkin lätkää tuijottaa.
petasin sängyn ja tulin koneelle,niin mies alko huutaa et jätiksä nyt sen ruuan uuniin,se palaa sinne. karjasin takasin että älä puutu asioihin mistä et mitään tiedä ja nyt se on sitten mulle loukkaantunut kun mä oon niin pahalla päällä.
perkele!!!!!
tiedän että miehille pitää aina kaikesta suoraan sanoa,et vihjailu ei auta mitään,mut toi on niin perseestä ettei se suoraan sanominenkaan auta!!
mä en jaksa katsella tollasta.

joo, en heti keksi yhtään!! minun mies(ex), kovin puhui kuinka hänestäkin on väärin jos kaikki jää naiselle ja että pitää olla tasavertaisia vanhemmuudessa ja kotitöissä yms. ja arvatkaa vaan kuinka tää toteutu käytännössä pidemmän päälle?? ei todellakaan! mies oli minun työpäiväni ajan ollut kotona(ja edellisenkin päivän)ihan yksikseen. minä pääsin viideksi kotia,jalat hiton kipeänä ja ite ihan väsynyt(koko päivän kiipeilly tikkaita,kävelly,kantanut,siivonnut yms) mies sanoi kotimatkalla että sun täytyy kulta päästä lepää! kotiin kun päästiin tule hälle muka kauhee kiire isälleen käymään(paitsi kun sen asian se olisi voinut hoitaa joko tylpv aikana tai sitten illemmalla tai seuraavana päivänä) mutta tänne ,mä jäin kotiin laittaa väsyneenä ruokaa nälkäiselle lapselle. sit kun asiasta miehelle sanoin että mikä juttu tää nyt oli sain vastauksen takas NO PÄÄSITHÄN SÄ ISTUU RUUAN LAITETTUA! ja se oli MAANNUT KOKO PÄIVÄN!! eikä senvertaa välittänyt et ois ruuan tehnyt.

että todellakin jos löytyy vapaa kiltti,hellä AIVOT omistava mies niin tänne vaan!

joo, mies oli pojan kanssa koko päivän kotona ja kun minä tulen kotiin, niin mies sanoo, että NÄLKÄ, oon vaan aamulla syönyt pari leipää, voi prkele!!! Kävis edes kaupassa, mutta kun pitää siihenkin odottaa minut mukaan.

Yhteistyössä