Mistä löytäisi edullista paketointimateriaalia tavaroiden postitukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osaisiko joku kertoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Osaisiko joku kertoa?

Vieras
Osaisiko joku kertoa, mistä löytäisi vahvaa paketointipaperia esim. huuto.net -tavaroiden postitukseen? Sellaista, johon voisi kietoa esim. vaatteita, ettei kaikkiin paketteihin tarvitsisi ostaa Postin kalliita laatikoita?

Vai miten te huuto.netin myyjät paketoitte postitettavat tuotteet?

Kaikki kuoreen sopimattomat vaatteet postitan ihan vaan muovipusseissa. Eli kaksi muovipussia päällekäin ja teippaus ympäriinsä. Kestää, eikä pakkausmateriaali paina, tai maksa. :)

Ihan muovipussiin ja pakkausteipillä lujasti kiinni. Ja vaatteet laitan minigrip pussiin, istun päälle, suljen ja sujautan helposti kuoreen. Jos vaan mahtuvat. Yllättävän isokin vaate mahtuu noin. Ja pussi koko 1l pienempään kuoreen ja 2 l isompaan kuoreen just sopivia

Mä käytän kanssa muovipusseja, kertaalleen käytettyjä kirjekuoria ja esim muropaketteja jne, mä oon huutisostoksia saanut kanssa monenmoisissa laatikoissa pahvisissa, muovisissa vain mielikuvitus on rajana. Valkoiselle paperille vaan osoite jos ei pakettina mee (silloin tietty pakettikortti) niin että se on selkeästi luettavissa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Yssi:
mä laitan muovipussiin vaatteet mitä postitan.uusio käytän kirjekuoret mitä posti tuo laskuissa yms.ja sitä rataa.

Siis ihan tavalliseen muovipussiin, johon sitten kiinnität osoitetiedot?

joo! anoppi just viime viikolla laittoi mulle muovipussissa (leikattu/taiteltu kirjeen muotoon) postia tulemaan. turha haaskata rahaa kuoriin! :)

Miten postissa saavat leimansa yms laitettua niihin muovipusseihin? vai eikö paketteihin tule mitään merkintöjä osotekortin lisäks?

Mä käytän postitukseen paperikasseja. Leikkaan auki ja käännän nurinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten postissa saavat leimansa yms laitettua niihin muovipusseihin? vai eikö paketteihin tule mitään merkintöjä osotekortin lisäks?

Mä käytän postitukseen paperikasseja. Leikkaan auki ja käännän nurinpäin.

Posti käyttää nykyään ihan vaan tarroja.

Kaupoista saa myös erilaisia pahvilaatikoita ilmaiseksi, kunhan vaan kysyy niitä, jos jotain vähän isompaa pakettia tekee.