Mistä löytäisin lastenhoitajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tarvitsisin lapselleni hoitajan pariksi päiväksi viikossa (arkipäiviä ja viikonloppuja). Mutta mistä ihmeestä sellaisen löytää? En todellakaan ole valmis maksamaan hoitajalle palkkaa yli 10e tunti, ainakaan jos hoitajalla ei ole minkäänlaista alan koulutusta. Tosi paljon näkee näitä ilmoituksia joissa tarjoudutaan hoitajaksi ja palkkatoive on jotain 10-15e, vaikka aikaisempi hoitokokemus rajoittuu omiin sisaruksiin tms...MLL hoitajaa en halua, vaan haluan yksityisenä palkata. Mistä ihmeestä siis löytyy hyvä ja kohtuullisen hintainen hoitaja?! Olen laittanut nettiin ilmoituksia, mutta saan vastauksia vain lukiolaistytöiltä joille ei nuo arkipäivät sovi, tai sitten näiltä välivuotta tms. viettäviltä jotka pyytävät tähtitieteellisiä palkkasummia...

[QUOTE="aapee";27034029]Helsingissä asutaan...:)[/QUOTE]

Harmi, liian kaukana. :( Laita lähikaupalle ilmoitusta tai neuvolaan, ja laita jo ilmoitukseen se ettet maksa tähtitieteellisiä summia. Neuvolan kautta saattais löytyä joku jolle pienikin lisä rahaa kuussa tekis hyvää. Moni kotiäiti varmasti ottais mielellään.

kyllä se vaan on niin että raha ratkaisee, jos aiot tuollaisilla vaatimuksilla saada hyvän hoitajan. ei kukaan järkevä ihminen sido itseään tuollaiseen työhön ellei siitä saa edes kunnon korvausta.

Haluat siis hyvän ja halvalla... niinpä niin. Eipä niitä taida olla. Ammattitaito maksaa.

10€ tunnista on enemmän kuin kohtuullinen (etenkin JOS meinaat maksaa pimeänä).

Meillä on ollut väestöliiton kautta lastenhoitaja jos ollaan tarvittu satunnaisesti. Ne on ammattitaitoisia ja kokeneita. Hinta tosin taitaa olla liikaa sulle kun se maksaa melkein 32e tunti, mut siitä saa kotitalousvähennystä. Itse en lähtis 10e tunti palkalla hoitamaan vieraiden lapsia, mut omaan kotiin voissin harkita ottaa omien kavereiksi.

[QUOTE="vieras";27034401]Meillä on ollut väestöliiton kautta lastenhoitaja jos ollaan tarvittu satunnaisesti. Ne on ammattitaitoisia ja kokeneita. Hinta tosin taitaa olla liikaa sulle kun se maksaa melkein 32e tunti, mut siitä saa kotitalousvähennystä. Itse en lähtis 10e tunti palkalla hoitamaan vieraiden lapsia, mut omaan kotiin voissin harkita ottaa omien kavereiksi.[/QUOTE]

satunnainen on eri asia. Satunnaisesa voisin tuon 32e/h maksaa, mutta aika kalliiksi tulee jos lastenhoitajan palkkaan menee 224/päivässä (eli 7hx32e). 10e/h on mun mielestä ihan hyvä palkka vaikka jollekin opiskelijalle/eläkeiläiselle/työttömälle tms. joka olisi lapsirakas ja osaisi hoitaa. Tietenkin tuo summa on pieni hoitoalan ammattilaiselle, tai sellaiselle joka aikoisi tällä hoitamisella elää, mutta sellaista ei tässä nyt välttämättä tarvitakaan.

Yhteistyössä