Mistä löytäsin pienijalkaiselle,kohta kävelevälle,lapselleni kengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meidän tyttömme on pienikokoinen ja -jalkainen ja luulen, että koon 19 popot ovat hänelle liian isot. Mistä siis kengät, jotka ovat nimenomaan talvikengät, ehkäpä myös vedenpitävät, juuri kävelemään oppivalle lapselle?Kenkien pitäisi siis olla myös ensiaskelkengät. Enkä ihan sataa euroa kykene kengistä kuitenkaan maksamaan...
Onkohan liian suuret vaatimukset? Onkohan toivotonta löytyy ko.kenkiä?

Olen nähnyt kenkäkaupoissa kokoa 17 ja 18 olevia kenkiä. Mutta jos lapsi ei oikeasti vielä kävele niin en kiirehtisi ostamaan kenkiä, koska lapsen jalka saattaa kasvaa ihan pienessä ajassa(kk).Sisällä ei kenkiä välttämättä tarvi.

IHAN vielä ei kävele, mutta kauaa ei mene ennenkuin kävelee. Ikää 11kk ja seisoskelee jo ilman tukea, tukea vasten on kävellyt jo pari kuukautta.
Viikonloppuna kiertelin kenkäkauppoja, mutta nimenomaan talvikenkien koot alkoivat 19 ylöspäin. :(
Onkohan joku tietty liikeketju, joka noita ihan pieniä kenkiä myy?

viime talveksi pienijalkaiselle pojalleni koon 19 kuomat. Sellaiset nilkkamittaiset, joissa tuossa jalkapöydän kohdalla vetoketju (oli helppo laittaa jalkaan). Isot olivat vähän, mutta villasukkaa täytyi kuitenkin käyttää. Meillä ei lapsi edes oppinut talven aikana kävelemään, mutta oli kiva kuitenkin kenkiä ulkona puistoillessä käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
mä näin cittarissa kuomat koko18,meidän likalla 1v1kk kuomat myös käytössä ja hyvin kävelee niissä =)

Onkohan Kuomat sopivat ensiaskelkengiksi? Vanhemmilla lapsillani olen niitä kyllä käyttänyt, mutta että ihan pienelle... Onko tarpeeksi tukevat?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
IHAN vielä ei kävele, mutta kauaa ei mene ennenkuin kävelee. Ikää 11kk ja seisoskelee jo ilman tukea, tukea vasten on kävellyt jo pari kuukautta.
Viikonloppuna kiertelin kenkäkauppoja, mutta nimenomaan talvikenkien koot alkoivat 19 ylöspäin. :(
Onkohan joku tietty liikeketju, joka noita ihan pieniä kenkiä myy?

älä osta liian pienet,jalka kasvaa,sukka tulee alle,kysle myyjältä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minä ostin:
viime talveksi pienijalkaiselle pojalleni koon 19 kuomat. Sellaiset nilkkamittaiset, joissa tuossa jalkapöydän kohdalla vetoketju (oli helppo laittaa jalkaan). Isot olivat vähän, mutta villasukkaa täytyi kuitenkin käyttää. Meillä ei lapsi edes oppinut talven aikana kävelemään, mutta oli kiva kuitenkin kenkiä ulkona puistoillessä käyttää.

Toi vetoketju Kuomissa on mulle uus asia! Muistatko mistä kengät ostit? Vois olla ihan kätevät...

mä näin cittarissa kuomat koko18,meidän likalla 1v1kk kuomat myös käytössä ja hyvin kävelee niissä =)

Onkohan Kuomat sopivat ensiaskelkengiksi? Vanhemmilla lapsillani olen niitä kyllä käyttänyt, mutta että ihan pienelle... Onko tarpeeksi tukevat?

meillä ainakin toimii :D meiltä kyl löytyy myös ensiaskel kengätkin .

Toi vetoketju Kuomissa on mulle uus asia! Muistatko mistä kengät ostit? Vois olla ihan kätevät...

anttilasta löytyy vetoketjulliset kuomat,meillä ihan tavalliset käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Ihan pieni ei kyllä edes lumessa paljoa kävele.

Ei varmasti kävelekään, mut en ihan kehtaa laittaa äitiyspakkauksen töppösissä lumeen möyrimäänkään....Varpaat saattais olla jäässä aika pian...

anttilasta löytyy vetoketjulliset kuomat,meillä ihan tavalliset käytössä.

Tätyypä käydä Anttilan tarjonta katsastamassa ja tietty myyjän asiantuntemuksen perusteella valintoja tehdään. Kiitti vinkeistä! :)

Ei varmasti kävelekään, mut en ihan kehtaa laittaa äitiyspakkauksen töppösissä lumeen möyrimäänkään....Varpaat saattais olla jäässä aika pian...

Tarkoitin,että periaatteessa ihan sama onko kuomat vai goret jalassa pienellä.

Tarkoitin,että periaatteessa ihan sama onko kuomat vai goret jalassa pienellä.

Onhan se kyllä niinkin, mut aattelin, et kun tosiaan siellä lumessa möyrii, niin ehkä ne goret kuitenkin paremmin märkyyttä kestää. Sen verran etelässä kuitenkin asutaan, et ihan takuuta ei taida lumisesta talvesta kuitenkaan olla.

Yhteistyössä