R
ruokailika
Vieras
Mistä löytyisi PK-seudulla Helsnigin keskustan ulkopuolelta ravintola, jossa ruoka oikeasti valmistettasiin itse raaka-aineista? Ei oteta nyt mukaan sit pikaruokapaikkoja, kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Herttoniemen kartanon Wanha Mylly.
Etsin siis paikkaa, josta saa hyvänmakuista ruokaa tuoreista, itsevalmistetuista raaka-aineista. Liian monessa paikassa lykataan lautaselle pussista ranskalaiset ja pussivihannekset. Tai sit ruoka ontehty viikkoja sitten ja pakastettu.
Tikkurilan Mummola.
Niin joo, ihan satavarmasti en uskalla mennä sanomaan että kaikki tehdään itse mutta uskoisin niin
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29577081:angry duck, konala. Olen käynyt useinkin. Vihannekset on aina itse leikattu ja leikkeet leivitetty itse, muutama esimerkki mainitakseni.
Millaista ruokaa etsit? Jotain wieninleikkeitä tai tasokkaampaa paikkaa?
Base, Leppävaarassa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29578204:Ei missään tehdä ranskalaisia itse.
Kyllä ranskalaiset tehdään itse aika monessakin ravintolassa. Esim Chicos ja Bistroomat.
No usko pois, perunatkin tulevat suoraan pellolta ravintolan lähistöltä. Käyttävät paikallisten maajussien raaka-aineita. Miksi mennä merta edemmäs kalaan?
Mä en kyllä ymmärrä, miksi useimmat ihmiset suosutvat syömään pakastettua ruokaa ja eineksiä jopa ravintolassa?