Mistä löytys mies, jonka kanssa ei tarvitsis asua, mutta joka ryhtyis hyväksi isäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvakuumetta ehkä tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvakuumetta ehkä tulossa

Vieras
Siis oletetaan, että mulle iskee nyt vauvakuume, ja haluan lapsen. En kuitenkaan halua asua yhdenkään miehen kanssa (enää tai ainakaan lähiaikoina), onko miehiä joka suostuu vain seukkaamaan kun on yhteinen lapsi?? Ja vaikka ei seukatkaiskaan, niin on hyvä isä vaikka en huolis häntä kumppaniksi???
selitin sekavasti, mutta jos joku ymmärtäis.
Ja miehet jotka lukee ja suostuu, ilmottauktukaa joskus jossakin.
Moni nainen haluaa lapsen, ja lapselle hyvän isän, mutta ei itselle miestä.

Eli haluan jatkaa yh:na, mutta yhden lapsen lisää, jolla on isä joka on ISÄ, ottaa lasta viikonloppuisin, vie lääkäriin, ruokkii, leikkii, huolehtii, mitä nyt isät tekevätkin.=)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joku homopari?

Mieluummin ihan perushetero sais olla. Ja haitaksi ei olis vaikka meillä ois keskenään seksisuhde vielä lapsen jälkeenkin, kunhan ei kortteerattais saman katon alla. =)
Joku ukkomies?

Ei todellakaan. =( Taidat pitää mua pilkkanas.
Onko se nyt niin tavatonta että haluaa lapsen, muttei miestä. Isätöntä lasta en kuitenkaan halua tehdä, muutenhan oiskin helppoa, iskis vaan baarista uroita ja alkas hässimään summanmutikassa.

Onko se nyt niin tavatonta että haluaa lapsen, muttei miestä. Isätöntä lasta en kuitenkaan halua tehdä, muutenhan oiskin helppoa, iskis vaan baarista uroita ja alkas hässimään summanmutikassa.
En pidä pilkkana. Tiedän vaan ihan omasta kokemuksestani, että jossain vaiheessa mukavaltakin tuntunut kakslahkeinen kantaa hammasharjansa sun kylpyhuoneeseesi :D

En pidä pilkkana. Tiedän vaan ihan omasta kokemuksestani, että jossain vaiheessa mukavaltakin tuntunut kakslahkeinen kantaa hammasharjansa sun kylpyhuoneeseesi :D

No tietysti se VAARA on aina olemassa... mutta mutta.... on tämä naisen elämä vaikeaa. En tiedä... biologinen kellokin tikittää. =)

No johan oli taas juttu...!!Kuinkas usein tämän isän pitäisi tavata lastaan ja harrastaa seksiä äidin kanssa jotta äiti olisi tyytyväinen?Itse pidän semmoista miestä hyvänä isänä joka on lapsen kanssa päivittäin.Ja jos tapailee päivittäin ja tai useasti viikossa niin eikö jo ole sama asua saman katon alla...?

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Itse pidän semmoista miestä hyvänä isänä joka on lapsen kanssa päivittäin.Ja jos tapailee päivittäin ja tai useasti viikossa niin eikö jo ole sama asua saman katon alla...?
Mun exäni on ollut kaikki nämä vuodet täydellinen isä pojalleen, vaikka en nussikaan exäni kanssa. Minusta sillä, mitä lapsen vanhemmat puuhaavat makuuhuoneissaan tai mitä eivät puuhaa, ei ole millään tavalla tekemisisssä sen asian kanssa, millainen vanhempi lapselleen on.

Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyrämyyrä:
Asuisko lapsi isän luona? Poikalapsi?

Ihan mun luona, isän luona olis yhtä usein kuin esikoinenkin.

No mikset tee toista saman ukon kanssa kuin ekankin lapsen?

En voi, ex on naimisissa jo tahollaan. Muuten toki kysyisinkin, voitasko yhdessä yrittää toista, vaikkei yhdessä enää ollakaan.
Mutta se mahis on pois suljettu. Uusi pitäs olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:
Siis tää juttu ei voi olla totta! Ei tommosia ihmisiä oo...
Mä ymmärrän ap:tä oikein hyvin. Meillä naisilla kun tuo biologinen kello tikittää - miehet voi tulla isiksi vielä toinen jalka haudassa - ja jos ei sitä kumppania löydy, niin sitten ei tule lastakaan. Sisarus on lapsellekin rikkaus ja itse aikanaan ehdin jo vähän hätääntyä, että tuo oma esikoiseni jää kuolemani jälkeen tähän maailmaan ihan yksin. No ei jäänyt, löytyi exä, joka ei ehkä ollut se kaikista paras valinta parisuhteen kannalta, mutta isäksi pojalleen osoittautui kaikista puutteistaan huolimatta loistavaksi.

Mä tiedän monia jotka haluaisivat lapsen mutta ei miestä saman katon alle. Ja tunnen myös heitä joilla isä asuu omassa kodissaan ja eivät ole koskaan eläneet yhdessä.
Musta siinä ei ole mitään outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:

Mä tiedän monia jotka haluaisivat lapsen mutta ei miestä saman katon alle. Ja tunnen myös heitä joilla isä asuu omassa kodissaan ja eivät ole koskaan eläneet yhdessä.
Musta siinä ei ole mitään outoa.

Kukkasia sulle! Ei todellakaan ole outoa.
Normaalia perhe-elämää meilläkin joka pv.
Mutta 1 lapsi viel mahtus ruokapöytään. =)

Yhteistyössä