MISTÄ LÖYTYY BRION TUPLIEN SADESUOJA NEON VÄRISENÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herne harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herne harmailee

Vieras
MISTÄ LÖYTYY BRION TUPLIEN SADESUOJA NEON VÄRISENÄ?
Täältä Kuopiosta ei löydy yhdestäkään lastentarvikkeita myyvästä liikkeestä, eivätkä ota valikoimiin. Oletteko te nähneet jossain ja mihin hintaan?

Uus alotus, kun ei tohon edelliseen pysty vastaamaan

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo löytyy tuolta 90-luvun alusta! käyppäs sieltä etsimässä!

:laugh: :laugh: :laugh:

Joo, oli hauskaa.

Kyllä löytyy sellanen neonkeltanen ja minä uskallan käyttää väriä! Ja kuiteskin kun tuolla syksyn pimeällä vesisateella työnnät hyökkäysvaunuja, niin erottuupahan kunnolla.
Joittenkin mielestä kun pitäisi aina vaan olla mustaa ja ei saisi erottua massasta

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja herne:

Joo, oli hauskaa.

Kyllä löytyy sellanen neonkeltanen ja minä uskallan käyttää väriä! Ja kuiteskin kun tuolla syksyn pimeällä vesisateella työnnät hyökkäysvaunuja, niin erottuupahan kunnolla.
Joittenkin mielestä kun pitäisi aina vaan olla mustaa ja ei saisi erottua massasta

No mulla ei oo tuplarattaita mutta tykkään väreistä itsekin. Enkä ymmärrä kans että miksi värejä ei saisi käyttää...! Ei niitä tässä maassa niin liiemmälti käytetä, että kivasti erottuu sitten kun itse käyttää... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja herne:

Joo, oli hauskaa.

No mulla ei oo tuplarattaita mutta tykkään väreistä itsekin. Enkä ymmärrä kans että miksi värejä ei saisi käyttää...! Ei niitä tässä maassa niin liiemmälti käytetä, että kivasti erottuu sitten kun itse käyttää... =)

Sepä se, kaiken pitäisi olla mustaa ja harmaata ja vielä jotain tummaa somisteeksi, niin ei vahingossakaan erotu
=)

niin mut on niitäki jotka ihan ikeesti tykkää just mustasta,eikä käytä sitä vaan sen takia ettei "erotu massasta".
mun lempiväri on musta ja sain itseasiassa aikoinaan oikeen ettimällä ettiä mustaa sadesuojaa ku löyty vaan sinisiä,violetteja,vihreitä ja harmaita :)

mut ei mua toisten värienkäyttö silti haittaa,on varmaan oikeesti piristävä näky sellanen :)

ylapalkki.gif

oho nuo olikin yhden vauvan vaunut, mutta voi siellä olla tuplienkin
Eipäs ollut kun musta ja vihreä tupliin

Samat äidit jotka vouhkaa lasten turvallisuudesta (mm. selkä menosuuntaan matkustamisesta ja muusta) kehtaavat sitten nauraa neonväriselle sadesuojalle??? Se oma värimaku onkin näköjään lapsen turvallisuutta tärkeämpi. Tottakai sateisella pimeällä syyssäällä neonvärinen suoja näkyy paremmin kuin musta, luulisi jo järjenkin sanovan!

Kyllä te olettekin niin tekopyhiä turvallisuusvauhkoiluinenne.

Juu, ei ole vielä löytynyt.

Ja teille hirnujille, käykääpä brion sivuilla kattoo sitä suojaa niin näätte minkä värinen se on!!! :headwall:
En voi sille mitään et brio myy sitä neon nimisenä.

Minä en muuten nauranut sille neonväriselle sadesuojalle missään nimessä, vaan sille vieraan vastaukselle, koska se oli mun mielestä hauskasti sanottu. Että sellasta.Missään en ole mielestäni haukkunut neon väristä suojaa, tai minkään muunkaan väristä.

SolAngelkin ajatteli heti vain, että mistä väristä hän ITSE tykkää. Eikö tosiaan tullut mitään muuta näkökulmaa mieleen, tuota turvallisuutta, siis? Sulle ittelles, SolAngel, voisi sanoa, että "JOKU RAJA SENTÄÄN" yksioikoisuudellakin.

Yhteistyössä