Mistä löytyy kummeja monelle lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mistäs monilapsiset perheet löytää kummeja kaikille lapsille? Tuttavalle syntyy viides lapsi ja miettii jo nyt miten monen lapsen käytön esim. vaatteet kestää. Mulla kun riittäisi tätä intoa ommella, askarrella ja ostella vielä muutamallekin kummilapselle, mutta en taida kehdata ilmoittautua :D Voisikohan sitä ryhtyä omin luvin haltijakummiksi...?

Kai sitä voi ommella ja askarrella ilman kummiuttakin?

Meillä on kertaalleen hyviksi todettu kummi käytössä joka lapsella, eli mielestäni ei todellakaan tarvitse olla kaikilla lapsilla erillisiä kummeja.

Voithan vihjata, tai hössäät innoissasi sen syntyvän pienen kanssa.. Meillä se oli ongelma kaikkien kolmen kanssa, aina lopulta kummeja sitten löytyi. Tiedän vaan että hyvin monet eivät kummiksi halua.. parempi sekin on kyllä suoraan sanoa. Ja jos on jo 10 kummilasta niin onhan siinäkin..

Kivasti ajateltu tuo haltijatarkummi..

Kyllä sitä voi ommella, vaikkei kummi olekaan. Minä oon ommellut kavereillekin, siis ihan aikuisille. Ja niiden lapsille, vaikken niiden kummi ole.

Ja kummeja, hmm, meillä on "vasta" 2 lasta, mutta molemmilla kolme kummia, eikä mun sisaruksista kumpikaan ole edes meidän lasten kummeina. Ainakin 7 kummiehdokasta ois jo seuraavallekin tiedossa, jos tärppää. Kaksi näistä tietää kuumeilusta ja on jo ilmoittautunut kummeiksi :)

Hyviä kummeja on vaikea löytää, siksi mä päätinkin, että mun siskosta tulee mun kaikkien lasten kummi. Miehellä, kun ei oo sisaruksia ja mullakaan ei oo, kuin tuo yksi sisko jonka kanssa ollaan varmaan hautaan asti kiinni toisissamme. Sitä selkeesti kiinnostaa kummius ja siksi mä haluan sen kaikille lapsille.

Yhteistyössä