Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myru:no kun painat omaa nimimerkkiä viestissä ne tulee esille =)
Alkuperäinen kirjoittaja myru:no kun painat omaa nimimerkkiä viestissä ne tulee esille =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja myru:no kun painat omaa nimimerkkiä viestissä ne tulee esille =)
Millon sä oot ehtinyt kaikkia painella?Onko täällä muitakin salapiiloja?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja myru:no kun painat omaa nimimerkkiä viestissä ne tulee esille =)
eihän sieltä tuu ku muutama hassu viimeisin viesti :O
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja myru:no kun painat omaa nimimerkkiä viestissä ne tulee esille =)
niimpä.. mä ainakin haluan nähdä niitä enemmän. ja typerää kun saman aiheen eri vastauksetkin tulee aina uutena sinne listaan.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja myru:no kun painat omaa nimimerkkiä viestissä ne tulee esille =)
niimpä.. mä ainakin haluan nähdä niitä enemmän. ja typerää kun saman aiheen eri vastauksetkin tulee aina uutena sinne listaan.
mun mielestä mitään muita vikoja tässä palstassa ei oo nyt ku :
yvt puuttuu
omat viestit puuttuu
haku ei tuo kaikkia tuloksia järjestyksessä vaan osan sieltä osan tuolta...