Mistä löytyy rimpulalle pojalle housut mitkä pysyis jalassa?

Kotilohikäärme

Aktiivinen jäsen
20.07.2009
7 181
1
36
korpimännikkö Uudellamaalla
Lindexiltä ainakin, mutta onko muita paikkoja? H&M:n pöksyt tippuu jalasta ja osaan olen onnistunut pistämään lisäkuminauhoja vyötärölle, mutta aika hankalaa se on. Ja solmittavat nauhat ei ole hyvät, kun ei voi laittaa niin kireälle että ikiliikkujalaiheliinilta ei tippuis housut :/
Missä siis myydään vaatteita koossa 86/92 kapealla vyötäröllä?

Alkuperäinen kirjoittaja eikö;22433964:
Eikö h&m:n housuissa ole sitä kuminauhaa? Minusta niissä kaikissa on vai eikö niilläkään saa tarpeeks pieneks?

H&M:n kuminauhasta pitäis leikata joku 6-8cm pois. Eikä kuminauhan uudelleen ompeleminen ole mikään ongelma, paitsi kun se on ommeltu kiinni vyötärösaumaan, mikä tekee urakasta kohtuuttoman. Ei ole esim. verkkareissa mitään säädettäviä kumppareita vaan kiinni ommeltuja. Harmittaa kun ostin just parit housut sieltä ja ne tippuu päältä. Eikä leveän kuminauhan viereen pistetty ohut nauha ihan samaa asiaa aja kuin alunperinkin riittävän kapea vyötärö.

Mä tilaan meidän laiheliinille aina ellokselta, se on ainoa paikka mistä mä oon löytänyt jalassa pysyviä. Tosin hoksasin ton vasta kun poika oli n. 100cm joten en noista pienemmistä koista sitten tiedä.

stokkalla on bogin housuja joita ilmeisesti ed.mainittukin, name it:llä ja hm:llä aina välillä, siis sellaisia joissa reikäkumpparia joka kiristetään sopivaksi itse. mutta meillä oli esikolla sama ongelma, me käytettiin lähinnä tuo koko sisällä lappuhaalareita...

meillä on kaks isointa sellaisia laiheliineja, ettei mitkä tahansa housut pysy jalassa. Meillä hyviksi on todettu mm espritin ja legon housut, ne on riittävän kapeaa mallia.

H&M:ltä nappikuminauhalla varustetuista housuista on löytynyt hyviä. Bogi vaihtelee tosi paljon, osa malleista on jättileveää mallia. Sehän on Stockmannin oma merkki, mitä teetetään hyvin monissa eri paikoissa. KapAhlin nyörivyötäröisiä on myös käytetty. Mayoral taisi olla yksi merkki, jolla oli kapeita, ainakin joskus vuosia sitten.

Yhteistyössä