Mistä löytyy säästöpossu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säästäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säästäjä

Vieras
Mistä mä löydän sellaisen ison säästöpossun? Mielummin posliininen, värillä ei väliä, maalaan sen kuitenkin itse. Löytyykö niitä marketeista? Vai mistä?

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
yhessä kultasepänliikkeessaä oli tosi iso säästöpossu :) oli vaaleanpunanen, tai semmonen possun värinen..

Mikä liike? Oliko myytävänä? Vai vain koristeena? Just vaalenapunaisen haluan, jonka sitten koristelen lisäksi!

Alkuperäinen kirjoittaja säästäjä:
yhessä kultasepänliikkeessaä oli tosi iso säästöpossu :) oli vaaleanpunanen, tai semmonen possun värinen..

Mikä liike? Oliko myytävänä? Vai vain koristeena? Just vaalenapunaisen haluan, jonka sitten koristelen lisäksi!

Kultakaksikko Lohjalla.. oli kyllä myynnissä.. hintaa oli 90 euroo tai enemmän.. se oli kyl aika söpö.. mut meille vähän liian iso :)

Kiva, isot kiitokset teille! Mä löysin sellaisen pikkuruisen possun s-marketista eilen ja olen jo kauan katsellut isompaa aina kun on muistanut, eli en aktiivisesti. Pitääkin katsastaa siis siwa ja tiimari! :)

Kultakaksikko Lohjalla.. oli kyllä myynnissä.. hintaa oli 90 euroo tai enemmän.. se oli kyl aika söpö.. mut meille vähän liian iso :)

Jaa, eli ei ole ketju ainakaan toi...No Tampereella asun, joten aika pitkä matka hakea possu sieltä :D Ja kalliskin...Eihän mulla oo sit mitään possuun laitettavaakaan :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
[quote=";)"ton.com/product/1804-1-3266

Onpas mauton, mun mielestä. :/

Pääkalloista tykkään, mutta toi ei kyllä ollut hieno, mutta jos maalaisi niin olisi :)[/quote]

minusta taa spääkallot on aina mauttomia, paitsi vanhanajan merkkareissa. siis oikeissa!

http://www.nostalgiashop.fi/kauppa/product_info.php?cPath=151&products_id=330

Jaa, eli ei ole ketju ainakaan toi...No Tampereella asun, joten aika pitkä matka hakea possu sieltä :D Ja kalliskin...Eihän mulla oo sit mitään possuun laitettavaakaan :D :D

sitä mäkin ajattelin kun siihen ihastuin, että ei sinne jää mitään laitettavaa, jos säästöt menee ite possuun.. mutta vastasinpa ku isoa possua kysyit :)

Yhteistyössä