S
säästäjä
Vieras
Mistä mä löydän sellaisen ison säästöpossun? Mielummin posliininen, värillä ei väliä, maalaan sen kuitenkin itse. Löytyykö niitä marketeista? Vai mistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mini83:Käy Tiimarissa kattomassa, joskus olen siellä nähnyt.. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:yhessä kultasepänliikkeessaä oli tosi iso säästöpossuoli vaaleanpunanen, tai semmonen possun värinen..
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:siwassa on just possuja ja aikas kivan näkösiä. Mutta ne on valmiiks kuvioitu.
Alkuperäinen kirjoittaja säästäjä:Alkuperäinen kirjoittaja jep:yhessä kultasepänliikkeessaä oli tosi iso säästöpossuoli vaaleanpunanen, tai semmonen possun värinen..
Mikä liike? Oliko myytävänä? Vai vain koristeena? Just vaalenapunaisen haluan, jonka sitten koristelen lisäksi!
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja säästäjä:Alkuperäinen kirjoittaja jep:yhessä kultasepänliikkeessaä oli tosi iso säästöpossuoli vaaleanpunanen, tai semmonen possun värinen..
Mikä liike? Oliko myytävänä? Vai vain koristeena? Just vaalenapunaisen haluan, jonka sitten koristelen lisäksi!
Kultakaksikko Lohjalla.. oli kyllä myynnissä.. hintaa oli 90 euroo tai enemmän.. se oli kyl aika söpö.. mut meille vähän liian iso![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mini83:http://www.vaivaton.com/product/1804-1-3266
Onpas mauton, mun mielestä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja säästäjä:Alkuperäinen kirjoittaja mini83:[quote=""ton.com/product/1804-1-3266
Onpas mauton, mun mielestä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja säästäjä:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja säästäjä:Alkuperäinen kirjoittaja jep:yhessä kultasepänliikkeessaä oli tosi iso säästöpossuoli vaaleanpunanen, tai semmonen possun värinen..
Kultakaksikko Lohjalla.. oli kyllä myynnissä.. hintaa oli 90 euroo tai enemmän.. se oli kyl aika söpö.. mut meille vähän liian iso![]()
Jaa, eli ei ole ketju ainakaan toi...No Tampereella asun, joten aika pitkä matka hakea possu sieltäJa kalliskin...Eihän mulla oo sit mitään possuun laitettavaakaan
![]()
![]()