Mistä mä löydän itselleni rintaliivit koossa 110/d(d)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anni"

Vieras
Pakko ois saada kunnolliset liivit, mutta kun ei mistään löydy tuossa koossa. Yourssilla ja Lumingeriella on pari hassua mallia, mutta ne kaikki on kaarituettomia. En ymmärrä tuotakaan, eikö isorintaiset sitten halua käyttää kaaritukia? En halua mitään toppaamattomia mummorintsikoita.

Tietäiskö joku jotain hyvää nettikauppaa, josta löytyisi?

Katsoin jo ellokselta, siellä on aivan ihmeellisiä toppimaisia rintaliivejä vain tuossa koossa. Eikö nyt ihan oikeasti ole olemassa normaalinnäköisiä kaarituettuja rintaliivejä tälle koolle? En mä nyt sentään NIIN suuri ole. Ja joojoo, laihdutan, mutta kun tulokset ei näy samantien niin pitää ennen laihaksi pääsemistäkin elää.

Sinulla vaikuttaisi olevan todella suuri tuo ympärysmitta, siihen verrattuna tuo kuppikoko ei ole kovin suuri. Kannattaa mennä palvelevaan liivikauppaan sieltä löytyy kokoja ja malleja ja myyjän avustuksella sopivat.

Mul on ollu aina tosi hankala löytää sopivia. Kerran tuskissani menin sit Change:lle viel tuntia ennen töiden alkua. 30 min ja mul oli 3*liivit 2* pikkarit ja makso 104€. Jatkossa olen käyttänyt niiden nettikaupan alelaareja kun oikea ja tyyppi tiedossa. En tietenkään samanlaisia aina osta, ja silti joka kerta ollu tosi hyviä. Ei must kalliita ollenkaan kun on ollu hyviä, johan perus seppälässäkin setti maksaa reilu 30€... Mun koko mitä käytin oli aina ollu 90C/D, liivikaupan tädin mukaan 80G... :D

Ympärysmittasi on kummallisen suuri siihen verratuna, kun väität ettet ole NIIN suuri. Mullakin ympärysmittä on 80 cm vaikka painoindeksini on 30 eli selvästi jo ylipainoa on. Menehän oikeaan liivikauppaan, jossa osataan katsoa oikea koko. Ihmiset kun tuppaa ostaa liian pienet kupit ja ympärysmitta on sitten liian löysä.

Mä mittasin mittanauhalla, rinnan alta ympärysmitta on 107cm ja päältä 128cm -siis rintojen päältä. Kokotaulukoiden mukaan rintaliivikoko ois siis tuo 105-110 d/dd? Vai katsoinko jotain väärin?
Mä oon 160 pitkä ja painoa on 110kg, siis ylipainoa on, mutta en mä silti koe olevani yhtä suuri kuin esim Pipsa (joka sanoo blogissaan omaksi kookseen 90H.
Menisin oikeaan liiviliikkeeseen, mutta lähin on 100 kilsan päässä, joten ihan heti ei tule lähdettyä.. siksi ajattelin että jostain netistä voisi löytyä?

Yhteistyössä