Mistä mä löydän kevyttoppapuvun tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siis"

Vieras
Mieluiten olisin ehkä tähän väliin käytettynä sen halunnut (tai muuten edullisesti) mutta ku ei löydy! Tuntuu että vk-puku on liian ohut tai alle saa tunkea sen miljoona kerrosta ja eihän tollanen 2v kykene liikkumaan ku on ihan michelin ja sit toisaalta ihan toppapuku jonka olen hankkinut (molo kids) tuntuu ihan liioittelulta. :D

Että onko kellään kevyttoppista käytössä, minkä merkkinen ja mistä? Voi mulle yrittää myydäkin kokoa 86 olevan siistin puvun. :D Kiitos nam, sanoo hän!

Tai sitten Popin syysmalliston vk-haalarit, joissa on sisään kiinnitettävä fleece mukana. Samalla periaatteella on Reiman Playlayers eli haalareissa on nepparit, joilla kiinnitetään fleecehaalari vuoriksi.

http://www.reimashop.fi/Kategoriat/Outlet/Ulkovaatteet/Haalarit/Haalarit/Haalarit-Arroyo/p/520039-328

Onko tuossa mainittu "bemberg-vuori" sellainen kevyt toppaus? miksei voi selkeästi ilmaista asioita. :D

No mikä tahansa talven tai pari käytössä ollut puku on varmasti hyvä, osta siis käytettynä. Reimatec esim on sellainen ettei ole kovin lämmin alunpitäinkään. Tai sotte remu tms, mitä ny tuleekan kirpparilla tai huutiksessa vastaan.

Luulen silti että villapuku vk-puvun alla pitäisi riittää normi sisävaatteiden lisäksi? Tai jos ei riitä niin ehkä se molo ois sitte jo hyvä jos on vilunen lapsi, kannattaa kokeilla

[QUOTE="Vieras";27313822]Ei se toppaus oo, siinä sisäkankaana on sellainen neulos(=bemberg) joka lämmittää.[/QUOTE]

Kiitos. :)

On vähän hankala asia ku neiti on nii pieni ja hoikka (82/9,5) ni ei kovin hyvin tarkene. Välikausihaalarina on nyt "kuorihaalari" jonka alla ollut sitte sukkikset, body, pitkähihainen, housut, fleece/villapuku. Sillai on suht lämpimänä pysynyt mut olis kiva ku ei tarttis 50 kerrosta vetää. Jos nyt laittaa varsinaisen toppapuvun ni milläs se talvella tarkenee? :D

Pitää koittaa kattoo jotan "kulahtanutta" pukua. ;)

Nii ja siis viime vuonna keväällä oli käytössä lassien suprafilhaalari joka oli just täydellinen, mut oli pentele käyny pieneks kesänaikana. :P Ja joo'o. suprafiliä saa kaupasta, mutta ku täksi lyhyeksi pätkäksi syksyllä/keväällä en haluaisi 80€ pukua ostaa. :D

[QUOTE="Vieras";27313896]Oletko sovittanut äitiyspakkauksen haalaria?[/QUOTE]

Äp haalari on suunniteltu vauvalle, ei touhukkaalle 2vuotiaalle. :) Ei pidä kosteutta ja malli epäkäytännöllinen.

Ei taida pääkaupunkiseudulla juuri robbareita olla?

Halpismarketeissa (Tokmanni, Löytötex, VapaaValinta, HalpaHalli) on usein tarjolla joku edullinen merkki (esim. Color Kids), nämä topat eivät välttämättä ole kovin lämpimiä, sen tuntee kyllä kun vertailee. Ovat siis Suomen talveen sellaista kevyttoppaa (ainakin vilukissoille). Mutta sinun ikäiselle lapselle kyllä saa komeasti alle 25 euron TODELLA hyvän käytetyn toppahaalarin kirpputorilta. Ulkovaatteiden koko on usein mitoitukseltaa suurta (esim. Reima, Lassie, Remu - siinä tosin on lyhyet lahkeet) eli voi olla että teille menee vielä 80 cm mutta jos ostat 86 cm niin mahtuu sitte se villahaalarikin vielä alle. Jos nyt teet kirpparikierroksen niin osta toki hyvät haalarit talteen 86, 92, 98 cm jos vaan löydät. Kyllä niille aina käyttöä löytyy ja voi sitten pestä aina ja on vaihtohaalari. Minä en enää osta yhtään haalaria 80 eurolla kun kirpparilta löytää niin hyvin ja kevätalesta ostan sitten aina seuraavaan vuoteen uuden lämipimän.

Yhteistyössä