Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Tee itse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Tee itse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sori:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Tee itse![]()
Et taida tietää kelle tätä ehdotit*sori chef*
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:torilta, laitilan leipomon! aivan ihania!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:torilta, laitilan leipomon! aivan ihania!!![]()
Ei meillä ole toria...tai on joo...siinä myydään vissiin kalaa ja kerran olen nähnyt siinä myytävän vaatteita :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:torilta, laitilan leipomon! aivan ihania!!![]()
Ei meillä ole toria...tai on joo...siinä myydään vissiin kalaa ja kerran olen nähnyt siinä myytävän vaatteita :/
aha, siis mä muistelin et sä olet turusta?? soriii...
Alkuperäinen kirjoittaja !?:Hei, onko nää niitä ihania, ihania helposti hajoavia ihanuuksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Pitäisköhän mun tehdä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Pitäisköhän mun tehdä![]()
Niin siis enkö mä ollut tulossa teille kylään????![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Pitäisköhän mun tehdä![]()
Niin siis enkö mä ollut tulossa teille kylään????![]()
![]()
![]()
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:jos mä käyn töistä hakemassa ja lähetän postissa?:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:jos mä käyn töistä hakemassa ja lähetän postissa?:xmas:
Miten sä kykenet olemaan töissä paikassa jossa on Alexanterinleivoksia...mä en kertakaikkiaan pystyis moiseen. Mun pois pakko valita joko työ tai henki sillä mä kuolisin siihen sokeriyliannostukseen mitä ne mulle tuotattais![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:torilta, laitilan leipomon! aivan ihania!!![]()
En ole, mutta kyllä mä Turkuun pääsen...miten se tori on huomenna auki? Mä ajattelin Pikkusiilissä piipahtaa...niin kai sitä samalla vois keskustassakin kääntyä jos vaan sinne jonnekin saa auton parkkiin? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:jos oot huomena turkuun menossa niin stockmannilta saat, myös siinä wikken s-marketissa voi olla. lurpslurps... kylläpäs rupeski tekemään mieli... varsinki ku BKM vielä kuvanki laitto |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:torilta, laitilan leipomon! aivan ihania!!![]()
En ole, mutta kyllä mä Turkuun pääsen...miten se tori on huomenna auki? Mä ajattelin Pikkusiilissä piipahtaa...niin kai sitä samalla vois keskustassakin kääntyä jos vaan sinne jonnekin saa auton parkkiin? :/
saa siihen, ku kyttää, ihan torin laitaan! voit käydä samalla mollamaijassa??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:jos oot huomena turkuun menossa niin stockmannilta saat, myös siinä wikken s-marketissa voi olla. lurpslurps... kylläpäs rupeski tekemään mieli... varsinki ku BKM vielä kuvanki laitto |O![]()
Oli ihan pakko hiukan kiusata.Noi on meidän vaarinkin suosikkileivoksia, luulen että aion kyllä leipasta noita. Nehän on ihan käsittämättömän helppoja tehdä.
![]()