E
Ei jaksa
Vieras
Tuntuu siltä, ettei vaan enää jaksa enempää. Vuosia jatkuvaa muutosta ja epävarmuutta perheessä: Työttömyyttä, uuden ammatin opiskelua, muutto, pätkätöitä, haasteita lasten kanssa, lasten terveysongelmia, päiväkodissa ongelmia. Parisuhteellakaan ei mene hyvin. Jatkuvaa venymistä, asioiden järjestelyä ja epävarmuutta. Nyt tuntui, että arki voisi lähteä rullaamaan kohtuullisesti, mutta sitten iski taas uusi ongelma ja uusia murheita. Ei ylitsepääsemätöntä, mutta tähän oloon liikaa.
Mä olen niitä ihmisiä, jotka jaksaa aina olla positiivisia ja löytää ratkaisut eikä jää makaamaan. Mutta nyt mä en jaksaisi, en enää yhtään. Tuntuu, että vedettiin taas matto alta. Ei vaan jaksaisi enää tätä arkea. Voiko jostain saada apua? Ei ole mitään suurta ja dramaattista yksittäistä asiaa vaan tämä kaikki, monta vuotta jatkunut yhteensä. Ei jaksaisi enää tarttua mihinkään.
Mä olen niitä ihmisiä, jotka jaksaa aina olla positiivisia ja löytää ratkaisut eikä jää makaamaan. Mutta nyt mä en jaksaisi, en enää yhtään. Tuntuu, että vedettiin taas matto alta. Ei vaan jaksaisi enää tätä arkea. Voiko jostain saada apua? Ei ole mitään suurta ja dramaattista yksittäistä asiaa vaan tämä kaikki, monta vuotta jatkunut yhteensä. Ei jaksaisi enää tarttua mihinkään.